הפרויקטים הממומנים ברשת כבר מזמן הפכו להיות כלי לגיטימי עבור אנשים להגשמת החלום שלהם, בתמורה לכמה שקלים שלכם, היכולת של האנשים לממן לעצמם פרויקט התחלתי, קורם עור וגידים. במהלך השבועות הקרובים נביא לכם פרויקטים מסוימים, שבחרנו לשתף, ואולי לעזור להם להמשיך קדימה.


המוזיקה האמיתית שלי


הפרויקט שאיתו בחרנו לפתוח הוא של יוצר צעיר, אדם לביא, בוגר כוכב נולד, שמנסה לפרוץ קדימה.

מה הסיפור שלי: "לפני 4 שנים השתתפתי בכוכב נולד והגעתי למקום השני. היה לי כיף, אבל רציתי להיות מוזיקאי אמיתי ולא כוכב טלוויזיה. חיכיתי הרבה זמן להשמיע לכם את המוזיקה שלי, אבל אז הסתבר שזה לא כל כך פשוט. גם טכנית, גם כלכלית וגם נפשית המעמסה גדולה. יש צדדים טובים יותר וטובים פחות לתכניות ריאליטי, כמו שאתם יודעים... לקח לי זמן להצליח לקחת מזה רק את הטוב, ולא את מה שלא התאים לי. בלי תכתיבים של חברות תקליטים גדולות, בלי להיות שחקן על המגרש שלהם. אני רוצה להמשיך בדרך העצמאית שלי כמו שהתכוונתי כשהגעתי לכוכב, רק אתם ואני. אז אני לבד אבל אנחנו ביחד.

תרומה צנועה תתן לכם אלבום דיגיטלי תמורת 40 ש"ח, התרומה הגבוהה ביותר תביא אתכם ב-6000 ש"ח לקבל הפקה של שיר באולפן ביתי, אלבום והורדה דיגיטלית . את מה שבאמצע, תוכלו לבחון כאן.



אמן תתרימו לי להדסטארט: המופע של רג'י וסיג


הפרויקט השני הוא הפרויקט של רג׳י וסיג - מופע ראפ בידורי  של שתי ראפריות (טל מיכלוביץ' ורותם ויסברג), שעתיד לעלות בקיץ, פרויקט תיאטרלי מוסיקלי יחיד מסוגו המשלב סגנונות של ראפ עם טקסט, סצנות ומאש אפים כדי לבטא ביקורת חברתית נוקבת ולהביאה לציבור הרחב.

מה הסיפור שלנו: "במופע שלנו, הדמויות, רג'י וסיג, אמניות שצמחו ממצוקה, מכירות היטב את "השכונה" ויש להן הרבה מה להגיד על החיים. בכלל יש לנו הרבה מה להגיד. המופע על כל שיריו עוסק במגוון נושאים שנהוג לדלג מעליהם בעדינות ועשוי לגעת בכל אחת ואחד ישר בנקודות הרגישות. 
 
"כאלה שרואים עצמם שליחים של שינוי חברתי, רוצים לעורר מודעות לנושאים עליהם לא מדברים או לנושאים עליהם מדברים תוך התעלמות מוחלטת מהנושא עצמו וסתם אנשים (מיוחדים כמוכם!) שאוהבים במה, תיאטרון ולצחוק (כיסינו את כולם, לא?). כיוון שמדובר בפרוייקט מוסיקלי עצמאי, אנו מעוניינות לגייס את הכספים בעצמנו ולמצוא שותפים כדי לאפשר לנו חופש יצירה מוחלט ושליטה בחומרי הכתיבה ובביצוע".

תרומה ב-30 ש"ח תזכה אתכם בחיבוק, 75 ש"ח יזכו אתכם גם בכרטיס למופע, ב-10,000 ש"ח תקבלו מופע פרטי, בכל מקום, שיביא את כל המופע בשלמותו, לכמה אנשים שתרצו (אפילו רק לכם).


גולן אזולאי, זוכרים?

את גולן אזולאי אנחנו בעיקר זוכרים מהופעות בלתי נשכחות ב"טירונות", "בנות בראון", "ניו יורק" ועוד. הפעם אזולאי חוזר גם בכובע של זמר, ורוצה את העזרה שלכם.

"השתתפות בעשרות הפקות ובמאות במות לא הכינו אותי להתרגשות הגדולה שאוחזת בי, לקראת העליה על הבמה החדשה במת ההדסטארט. לרובכם אני מוכר בעיקר כשחקן בסדרות טלויזיה, בתיאטרון ובקולנוע, אבל האהבה הראשונה שלי, זאת שתמיד איתי וחלק בלתי נפרד ממני, היא המוסיקה. דרכה ואיתה אני מצליח להתחבר לשמחה הכי עמוקה שלי.
 
"ב"ה האלבום הראשון שהוצאתי "בדרך אל הלב" נחל הצלחה גדולה והופעתי איתו במעל ל- 400 במות בארץ. קיבלתי המון פידבקים וחיזוקים
והנה בקרוב, בע"ה, אני מוציא אלבום שני באופן עצמאי, או ליתר דיוק, "בשותף" איתכם. האלבום החדש שהתגבש מיוחד מאוד ושונה מקודמו.
מין יומן מסע, ראי לפנימיות שלנו כאנשים, כחברה. המוסיקה היא בעיקרה פולק רוק שתתאים למגוון רחב של אנשים, ולא רק רק למגזר מסוים.
אני מאמין שרובכם תפגשו את עצמם בין המילים והצלילים".

תרומה של 28 שקלים תתן לכם אפשרות לקבל את האלבום בגירסה הדיגיטלית להורדה למחשב או לנייד, ב-50 ש"ח תקבלו אלבום והקדשה עם מסר חם ואוהב, ןב-7,500 ש"ח תתן לכם מופע מלא עם 3 נגנים, בהתאמה אישית, פלוס אלבום עם הקדשה.

מאמינים בגולן אזולאי? לחצו כאן כדי לעזור

החלק החשוב של האירוע


״עד הצ׳ק האחרון״, סרט קומדיה קורעת על היום בו פותחים את הצ׳קים אחרי החתונה, הוא הפרויקט השלישי שבחרנו, והאמת? מדובר בסרט שנראה מבטיח מאוד.

מה בדיוק קורה שם: "סרטים על חתונה עשו אלפים אם לא מיליונים! קומדיות יש בלי סוף... אבל הסרט שלי "עד הצ'ק האחרון" נכתב ממקום אחר. עוד לפני ההרשמה שלי ללימודי קולנוע בבית הספר קמרה אובסקורה, כל הזמן כתבתי ודמיינתי איך הסרט שלי יראה. אחת השיחות החשובות עם החונך שלי גור הלר בתחילת שנה ב' בלימודים שהשפיעו על כל המחשבה שלי על כתיבה ובימוי שבה הוא אמר: "תכתבי את הסיפור שלך, תספרי לנו אותו אבל אל תשכחי שזה סרט".

"וישבתי וחשבתי מי אני? והבנתי... אני בנאדם שהדבר הכי טוב שאוהבת לעשות היא לעשות צחוקים ושטויות! כיף לי לספר סיפורים מצחיקים על עצמי, כיף לי לחוות דברים מצחיקים אז הבנתי שגם הסרט שלי חייב להיות מצחיק ולהגיע מהמקום האישי שלי! והתחלתי במסע מה הסיפור בסרט שלי? ובקיץ 2014 רוב החברות היקרות שלי התחתנו או קיבלו הצעת נישואים, חגגתי בהמון מסיבות רווקות, חינות, חתונות ומה לא היה שם... ומצאתי את הסיטואציה שהכי הרשימה אותי וגרמה לי לדמיין מה יקרה אם אני יתחתן? איך הספירת צ'קים שלי תיראה ? וכך נולד הרעיון לסרט שלי- "עד הצ'ק האחרון".

תמורת 30 ש"ח תקבלו תודה מכל הלב, תמורת 60 תוכלו לקבל את לינק של הסרט, עם תודה אישית. תמורת 4000 ש"ח תקבלו סרט משלכם, עם וידאו ארט, קליפ, סרט ארוך או קצר, עצמאי או בעל קרנות, הפקת חתונה, לא חשוב מה).

רוצים לעזור לריטה? לחצו כאן




רוצים שנזכיר גם אתכם? שלחו מייל ל[email protected] עם פירוט על הפרויקט שלכם ואולי תצליחו למנף את הפרויקט שלכם גם כן.