השחקנית חן אמסלם הפכה לכוכבת בסדרה "זגורי אימפריה", שיצר בן זוגה מאור זגורי, אשר בימים אלה כותב את העונה השלישית. בראיון לאיריס קול ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" סיפרה אמסלם שזגורי לא מרשה לה להתערב בכתיבה: "אין הוא לא נותן לי. אני מנסה לנקות את המחשב ולהזיז את העכבר בטעות, אבל יש לו קודים. הוא נורא שומר, אבל אני לא דואגת לכמות הטקסט".



איריס קול שאלה מה יקרה אם חלילה האהבה תיגמר, האם אבישג, הדמות שמגלמת אמסלם, תצא מהסדרה, והשחקנית השיבה: "לא. מאור כל כך מסור לעבודה שלו ולדמויות האלה, הוא קודם כל מאוהב בהן, שהוא לא ייתן לשום דבר חיצוני או במשפחה או בבית להפריע. יש פה הפרדה מאוד גדולה. אני אשאר בסדרה אלא אם כן אקבל כבר משהו בהוליווד".



בימים אלה משחקת חן אמסלם בהצגה "חצוצרה בוואדי" בתיאטרון חיפה, בבימויו של שמואל הספרי. "ההצגה מספרת על משפחה ערביה בשכונת וואדי ניסנאס בחיפה", סיפרה, "יש שם שתי אחיות שמתאהבות בבני זוג שכמעט בלתי אפשרי לממש איתם את האהבה. מרי, הדמות שאני משחקת אותה, הבת הצעירה, שהיא לא בתולה, מאוהבת בפושע גדול, שהיא לא יכולה להתחתן איתו. ואחותה הגדולה הודא מאוהבת ביהודי ולא יודעת איך לספר להורים, איך הם יקבלו את זה, איך יקבלו בשכונה זוג של ערביה ויהודי".




"זה סיפור מקסים, מרגש, חשוב, רלוונטי להיום, מעורר, מצחיק וקורע לך את הבטן והלב, הצגה חשובה שכל אחד במדינה צריך לצפות בה", ציינה אמסלם. "במוצאי שבת עלינו איתה בפעם הראשונה מול קהל ולא ידענו איך יקבלו אותנו. אנחנו מחזיקים שעתיים הצגה על הבמה, כמעט ולא יורדים ממנה וזה נורא מרגש. לשמחתנו הקהל נקרע מצחוק, ואז מקבל בעיטה בבטן ונקרע מבכי, שזה כל הקטע. אתה שומע שקט מתוח והקשבה וריכוז גבוהים, אף אחד בקהל אפילו לא השתעל. ובסוף ההצגה הקהל עמד ומחא כפיים".



על האודישנים שהיא עושה סיפרה אמסלם: "לצערי אין מספיק פרויקטים שאוכל להיבחן אליהם. יש כאלה שאני לא מתאימה לגיל ובתפקיד. אני עושה אודישנים, אבל לא הרבה. בפעמים הראשונות אתה לוקח את האודישן איתך להמשך היום. אבל עברה כבר שנה וחצי מאז שאני בעולם המשחק והאמנות, והיום כשאני ממתינה לתשובה אחרי אודישן אני ממשיכה בחיי, אחרת אשב כל היום ואחכה. מה גם שבטלוויזיה התשובות יכולות להגיע גם אחרי חצי שנה. אם אני עושה אודישן לא טוב אני מתבאסת על עצמי, שאולי לא באתי מספיק מוכנה או לא הייתי מספיק מרוכזת. לפעמים שאני עושה אודישן לא טוב אני מקבלת את זה, ולפעמים אני יוצאת ואומרת שהיה מדהים והבמאי עף עלי. אחרי אודישן אני מרימה טלפונים לאימא, לסוכנת שלי ולמאור".



ערך: אסף נבו