לאחר שבשבועות האחרונים התבשרנו על שינויים מרחיקי לכת בתחנות השידור הציבורי, תחנת הרדיו eco99fm הודיעה היום (שלישי) כי היא משיקה מחדש את רצועת סוף השבוע שלה במהלך הכולל הידוק מוזיקלי מותאם לאופי סוף השבוע, עטיפה מוזיקלית חדשה והקדמת הרצועה החל מיום חמישי.



המהלך מגיע אחרי פרסום סקרי ההאזנה האחרונים, בהם התחנה גרפה אחוזים גבוהים, בין השאר בזכות שני הטאלנטים - טל ברמן ואביעד קיסוס המשדרים מדי בוקר בימי השבוע את התכנית "טל ואביעד", בעוד רצועת סוף השבוע זכתה גם היא להצלחה עם כ- 250,000 מאזינים.

טל ואביעד במחווה לאיילת שקד. צילום מסך
טל ואביעד במחווה לאיילת שקד. צילום מסך


בתחנה מסבירים כי אופי הרצועה יכלול שידורי מוזיקה עם כיוון חיובי בדגש על "מנוחה ורוגע, תחושת חופש, משפחתיות, בילויים, תרבות ומוזיקה טובה ונעימה".
מהלך ההשקה, אשר יחל כבר ביום חמישי הקרוב בשעות אחר הצהריים לקראת סיום שבוע העבודה, כולל הידוק מוזיקלי מוקפד בכל שעה משעות היום. בתחנה מסבירים כי יתאימו את השידורים לאווירת סוף השבוע הנעימה, תוך התחשבות במזג האוויר, באירועים אקטואליים ובמצב הרוח הלאומי.

רדיו eco99fm צילום: טוויטר
רדיו eco99fm צילום: טוויטר


כחלק מההשקה, הופקה ונערכה אריזה מוזיקלית חדשה על ידי מנור ברכה, איש מחלקת הפרומו של התחנה ומפיק מוזיקלי; ואמיר צוויבן, עורך מוזיקלי בתחנה ומוזיקאי ויוצר. המהלך מגיע אחרי שלפני מספר שבועות השיקה eco99fm פיצ'ר דיגיטלי חדש, המאפשר רכישת כרטיסים להופעות חיות בכל רחבי הארץ ובעולם.