הזמר עומר אדם שובר שיאים חדשים בזירת המוזיקה וההופעות. כדי לסבר לכם את האוזן, קבלו את הנתון הבא: מחודש מאי האחרון מכר אדם 75,000 כרטיסים לשש הופעותיו. לאור הצלחתו המסחררת של הזמר, איגדנו עבורכם את נתוני רכישות הכרטיסים ושש ההופעות שכולן נערכו ויערכו בהיכל מנורה עבור 12,500 אלף רוכשי כרטיסים בכל אחת מהן. מרגע פתיחת הקופות, אזלו כל הכרטיסים תוך דקות ספורות והקווים בעמדות קרסו מהעומס. מחיר כרטיס עומד על בין 199 שקלים לכרטיס במיקום צדדי או אחר ועד ל-399 שקלים למיקום טוב באורקסטרה.



במאי האחרון פתח אדם את תור הופעות שלו בהיכל מנורה עבור 12,500 אלף רוכשי כרטיסים . במקביל לצילומי ה DVD ואלבום החדש שיצאו. בנובמבר האחרון עלה שוב על במת מנורה, עם שתי הופעות מוצלחות - אחת אחרי השנייה, ב-4.11 וב-5.11 הופעות, שעוררו היסטריה גדולה בתקשורת לאור הביקוש אחר כרטיסים שאזלו תוך רבע שעה ממועד פתיחת הקופות. על פי לוח הופעות החורף של הזמר צפויות לו עוד שלוש הופעות במנורה, רגע אחרי שיסיים את מחויבותיו לפסטיגל, שגם הן, לצערם של המעריצים, כבר סולד אאוט. 



מקורבים לאדם מלחששים כי הוא יכל בקלות לעלות את מחירי הכרטיסים לאור הביקוש ההיסטרי, אך בחר שלא לעשות כך ושמר על מחיר קבוע. עוד מסר מקורב לזמר שעלתה על השולחן לא פעם בצוות ההנהלה של אדם הצעה להופעת קיץ בפארק הירקון בתל אביב עבור 60,000 אלף איש, שגם במקרה הזה על פי הערכות, ימכרו במהירות. ההצעה נשקלה בכובד ראש, אך כנראה תרד מהפרק כיוון שהכיוון הזה פחות מתאים מבחינה שיווקית ותדמיתית. עוד מסר מקורב לזמר שיש עליהום וטענות רבות מצד המעריצים כלפיי הזמר שלא מצליחים להשיג כרטיסים למופע, אך חשוב להדגיש למעריצים שהזמר לא אשם בזה ולא אחראי על הקופות ועל מכירת הכרטיסים.


עומר אדם ושלמה ארצי. על אותה הבמה? צילום: תומריקו


בתחילת פברואר ייערך המופע האחרון של אדם לחורף הנוכחי, ואז על פי התכניות יעצור הזמר בשיא ולא יערכו הופעות נוספות עד הקיץ הקרוב . כרגע עוד לא תוכנן לוח הופעות לקיץ הקרוב. כשבדקנו עם המקור מה הסיבה להצלחה המסחררת של המסלסל הלאומי, הוא טען שזה בין היתר בגלל מגה הלהיטים שהוציא הזמר ברצף.



מקור אחר בהפקה לחשש כי ישנם דיבורים מאחורי הקלעים על להביא את שלמה ארצי כאומן אורח בהפתעה לאחת מהופעותיו הבאות, לאור הדואט החדש שהשיקו השניים לאחרונה. הזמר כידוע נוהג להביא אורח בהפתעה להופעותיו, עד כה עלו לבמה יובל דיין ונצ'י נץ'. עופר מנחם, ממשרד היח"צ של הזמר מסר: "אנחנו כרגע מסיימים סיבוב חורף מוצלח ומודים לכל מי שרכש כרטיסים . בנוגע להופעות הקיץ נעדכן בהמשך".