פסטיבל "SHUGA" יצא לדרך, ואיתו כמה מהאומנים וההופעות שעל פניו אמורות להיות המרימות והאנרגטיות ביותר. אלא ששעות ספורות לפני שהכל התחיל התברר שמילקי צ׳אנס הודיעו שייעדרו מהאירוע - שהם היה אחת הסיבות העיקריות לקיומו. בהפקת הפסטיבל העדיפו שלא לספר בהפגנתיות לקהל הרחב, אלא להפיץ ליין-אפ חדש, ובמקום בו היה אמור להופיע מילקי צ׳אנס שובץ הראפר טונה.

ניכר היה בקהל שרבים בחרו שלא להגיע עקב ביטולו של מילקי צ׳אנס, מה שהשפיע תחילה גם על האווירה הכללית של הפסטיבל כולו. ועם זאת, כל אחד מהאומנים שעלה על הבמה נתן הכל. עשה כל שביכולתו כדי לשמח את אלו שהגיעו, אולי בשבילם ואולי קצת פחות. 

Alt-J כובש את הבמה בלייב פארק ראשון לציון (צילום: שי רגב)

תחילה עלתה ג׳יי למוטה, אחריה הזמרת אקו ומשם להופעת הראפ המוצלחת של פרדי גיבס, שכבר בצהרי היום הצליח לשגע את המעריצים כשיצא לסיבוב בדיזינגוף. אחרי ביצועים מוצלחים לשיריו, ביניהם "Gang Signs" ו-"Big Boss Rabbit" הגיע קטע מעבר רגוע לקראת בואה של הכוכבת הישראלית יסמין מועלם.

פרדי גיבס על הבמה (צילום: דניאל אהרוני)
פרדי גיבס על הבמה (צילום: דניאל אהרוני)

על הדקה, מועלם פתחה בשיר ״ככה עדיף לי״. המשיכה עם השיר החדש של בלאדי מורי ״לא היה מעולם״ ואחר כך הלהיטים ״מחילה״ ו״יחפים״, אלין הצטרף בגאונות עטר מיינר שהמשיך עם השיר ״את״ ו״להתעורר״, יחד עם מועלם. 

אחרי שהכוכבת המשיכה לבד עם עוד כמה משיריה הרגועים יותר, היא סיכמה בשיר ״מסיבה״. שוב הפסקונת, ואז עלה טונה עם ״רוק 30״ במטרה להרים להקהל, שגם ככה היה מאוכזב מהנוכחות שלו ביחס לציפייה לצמד הגרמני. עם אנרגיות גבוהות טונה המשיך ללהיטים ״בסיבוב״ ו״סחרחורת״, ובשביל ״סהרה״ העלה שוב את יסמין מועלם לביצוע משותף. אחרי עוד כמה משיריו, ביניהם ״אבודים בחלל״ ו״עולם משוגע״, הוא סיכם בשיר ״יא2״.

יסמין מועלם וטונה חוזרים לבמה שבה הביצוע של ''סהרה'' התחיל (צילום: דניאל אהרוני)
יסמין מועלם וטונה חוזרים לבמה שבה הביצוע של ''סהרה'' התחיל (צילום: דניאל אהרוני)

והגענו לגולות הכותרת, בשעה 22:35 להקת Jungle עלו עם השיר ״KEEP MOVING” והמשיכו עם כמה מהלהיטים, ביניהם ״ALL OF THE TIME" ו״Busy Earnin'”, והרימו מסיבת טכנו-דיסקו שגרמה לכולם לזוז לצלילי המוזיקה האלקטרונית הייחודית שלהם.

JUNGLE בישראל (צילום: שי רגב)
JUNGLE בישראל (צילום: שי רגב)

אחריהם, סוף כל סוף, עלו להקת Alt-J עם השיר מהאלבום החדש ״Bane”. ניכר היה שהקהל חיכה רק לכבודם, והם בהחלט הצליחו להשאיר אותו עד השעות הקטנות של הלילה. בין הלהיטים הכי חמים של הלהקה היו ”Tessellate”',"Matilda" ו-"Someting Good". אחרי קטע הדרן, כשהקהל כבר קצת החל להראות סימני עייפות, את ההופעה הלהקה האגדית סגרה עם השיר המפורסם ביותר שלה "Breezeblocks", ואין ספק שאחרי ערב כזה, הולך להיות לקהל לילה טוב. 

Alt-J  (צילום: דניאל אהרוני)
Alt-J (צילום: דניאל אהרוני)