בוטלה הגרסה האמריקאית ל״תא גורדין"


רשת nbc הודיעה כי החליטה להוריד משידור את ״Allegiance״ - הגרסה האמריקאית של ״תא גורדין״ - אחרי חמישה פרקים בלבד, בעקבות נתוני רייטינג בינוניים. בפרק האחרון ששודר בארצות הברית צפו 3.4 מיליון אנשים. בפרק הבכורה צפו קרוב לחמישה מיליון אנשים.
העיבוד האמריקאי ל״תא גורדין״ עוקב אחר אנליסט צעיר ואידאליסט של ה-cia, ובמקביל אחרי הוריו. השניים היו מרגלים לטובת רוסיה, ואחרי שנים רבות של חוסר פעילות זוכים לביקור מחודש מהמפעיל הוותיק שלהם, שרוצה שיחזרו לפעילות כדי לגייס את בנם, שמעולם לא ידע על פעילותם. 

"בית המשאלות" יזכה לגרסה אמריקאית
״בית המשאלות״, סדרת טלוויזיה מבית היוצר של חיים בוזגלו, נמכרה לרשת הכבלים האמריקאית הנחשבת hbo, שמתכננת להפיק בעתיד פרק פיילוט.
״בית המשאלות״ שודרה ב־2013 בערוץ 1. היא צולמה בלוקיישן אחד - תחנת הרכבת הישנה בירושלים. השחקנים בסדרה גילמו דמויות מתחלפות, שמנסות לפתור בעיות מעברן. במרכז הסדרה פסיכיאטר שמנחה את המטופלים שמגיעים למקום ומאפשר להם להשתמש בתחליף למכריהם, כדי לנסות להתעמת עם עברם. 
"מיין קאמפף" יופץ מחדש
״מיין קאמפף״, ספרו של אדולף היטלר, שבמשך 70 שנה נאסר להפצה בגרמניה, יותר למכירה בחנויות הספרים החל מהשנה הבאה. האיסור על הדפסה מחודשת של הספר נאכף במשך שנים על ידי מדינת בוואריה, המחזיקה בזכויות היוצרים בגרמנית, וחסמה מבחינה משפטית כל ניסיון להפיץ אותו. אלא שזכויות היוצרים פוקעות בחודש דצמבר 2015. ההוצאה החדשה של הספר הנודע לשמצה מתפרסמת במסגרת מכון לימודי היסטוריה, במידה רבה כחומר אקדמי, ולפיכך יתווספו לה פירושים וניתוחים שלא מופיעים במהדורה המקורית.