אחרי הדרמה, הקומדיה, המדע הבדיוני, המתח ובעצם כל ז׳אנר טלוויזיוני שנעשה אי פעם, הגיע הזמן שגם הקומיקס יגיע לרשת. סדרות קומיקס הן כמו קומיקס רגיל אך נוספים לו אשליה של תנועתיות מסוימת וקולותיהם של המספר, שהוא לרוב עמוק וקצת מפחיד, ושל מדבבים אחרים (במקום חלונות הטקסט המסורתיים של הקומיקס הקלאסי).

לז'אנר הקולנועי הזה יש קהל ספציפי של חובבי קומיקס נלהבים. אומנם לאולפני Black Mask אין המוניטין והתהילה של מארוול או של DC Entertainment, אבל הם בהחלט הראשונים שיתחילו לייצר סדרות קומיקס מיוחדות ליוטיוב, והם בטוחים שההמונים יתלהבו מהן. השבוע הם השיקו את ערוץ היוטיוב החדש שלהם, עם חמש סדרות חדשות, ובראשן מככבת סדרת הקומיקס ״Godkiller״ של מאט פיזולו, העוסקת בצמד אחים בעולם אפוקליפטי.
פיזולו, שהוא גם אחד מבעלי החברה, הבין שיש קהל פוטנציאלי עצום לסדרות קומיקס, לאחר שהעלה את הסדרה באופן עצמאי וגילה שהיא גרפה יותר מ-120 אלף צפיות. ״זה קרה בלי טיפת פרסום או קידום מצדי״, סיפר ל״ניו יורק טיימס״. ״בסך הכל העליתי אותה ליוטיוב, והיא מיד קיבלה חיים משל עצמה״.

חמש סדרות הקומיקס שיעלו בערוץ יהיו מבוססות כולן על סיפורי קומיקס שכבר פורסמו בחברה כחוברות. מדובר ללא ספק ביצירות מעניינות ומבדרות, אפילו אם אתם לא ממש קהל הצרכנים של הז'אנר המדובר. שווה לנסות.