בתור אחד הכוכבים המצליחים ביותר בהיסטוריה, דוויין ״דה רוק״ ג׳ונסון לא מתרגש בדרך כלל ממכתבי מעריצים. אלא שמכתב אחד שקיבל לאחרונה בכל זאת נגע ללבו. אחרי הכל לא כל יום זוכה שחקן הוליוודי לקבל מכתב מסטיבן ספילברג.
״אני מאוד נהנה מהסרטים שלך לאורך השנים. הם מאוד מהנים. אני מרגיש כאילו הצלחתי להכיר אותך במהלך השנים. לאחרונה צפיתי בך מנחה את סאטרדי נייט לייב, ועשית עבודה נהדרת. תמשיך ככה. אני מאוד גאה בעבודתך ומקווה בקרוב להיפגש איתך״, כתב הקולנוען הנערץ על ג׳ונסון.
״זה החזיר אותי לימים שהייתי ילד בן 8, כשאינדיאנה ג׳ונס יצא לאקרנים וחלמתי להיות אינדי. המכתב שלו מאוד ריגש אותי״, סיפר ג׳ונסון למגזין אסקווייר.
ההצלחה המטאורית שנחל עם ״המומיה חוזרת״, סדרת ״מהיר ועצבני״ וסרטו האחרון ״סאן אנדראס״, שגרף קרוב ל־450 מיליון דולר תוך חודש, סללה בפני השחקן בן ה-43 את הדרך לתפקידו הנוכחי.

ג׳ונסון מקווה גם הפעם לעשות טאץ' דאון ב״בולרז״, הדרמה הקומית מבית היוצר של סטיב לוינסון (״הפמליה״, ״אימפריית הפשע״). ג׳ונסון, שבעברו הרחוק שיחק פוטבול - ובהמשך עשה הסבה מוצלחת להיאבקות - מגלם את ספנסר סטרסמור, שחקן פוטבול מקצוען מצליח שיוצא לגמלאות עם חשבון בנק מוגבל ועם התמכרות קשה למשככי כאבים. את הניסיון הרב שצבר, קשריו וקסמו האישי מנצל סטרסמור כדי להתחיל את פרק ב' בחייו, על תקן סוכן של שחקני פוטבול פעילים, שלהם הוא משמש מנטור ויועץ אישי.
״מה שמייחד את התוכנית הוא השילוב בין ההומור ובין עומק הכנות, והאותנטיות של הסיטואציות המתוארות בה. אנחנו לא רוצים להפוך את הספורטאים המקצוענים או את הבעיות שיושבות עליהם לבדיחה, אלא משתמשים בהומור כדי שהעלילה לא תהיה קודרת מדי. אנחנו פשוט רוצים לשקף את המציאות כפי שהיא, כדי לאפשר לקהל להזדהות ולהתחבר עם הדמויות הללו״, מסביר ג׳ונסון.
״בולרז״ משודרת ברשת הכבלים HBO, המקדישה חלק ניכר מלוח שידוריה לתחרויות אגרוף ולאירועי ספורט נוספים. לפני כ-19 שנה העלתה HBO את הקומדיה ״ארליס״, שבמרכזה סוכן שחקנים שמנסה בכל דרך לרצות את לקוחותיו. כמו ״ארליס״, גם ״בולורז״ אורכת חצי שעה ומשלבת שלל פיגורות ספורטיביות בתפקידי אורח. אלא ש״בולרז״ הוגדרה במפורש על ידי מחלקת השיווק של הרשת כ״'הפמליה' של עולם הספורט״.
״הרעיון היה לקחת את 'הפמליה' ולהתאים אותה לעולם הספורט״, אומר ג׳ונסון. ״יחד עם זאת הסדרה מתרחשת במיאמי, ומבוססת יותר על בעיות אמיתיות, של אנשים אמיתיים, במצבים אמיתיים. אנחנו מציגים את הספורטאים שתמיד נראים מצליחים, מאושרים, בעלי מזל ונערצים כפי שהם בחיי היומיום, שונים מאוד מתדמיתם הזוהרת. אנחנו עושים את זה מתוך הערכה וכבוד אליהם. היות והסדרה כתובה היטב, אני מאמין שהקהל יתחבר אליה״. 
"בולרז", ימי שלישי, 22:00, yes Oh