הגולשים עצבניים ורעבים לצדק (לטענתם...)



הדחתו של איב ענן בתכנית האחרונה של מאסטר שף, ששודרה אמש, הצליחה להרגיז את הצופים, שלא נשארו חייבים. את רוב הזעם שלהם הפנו המגיבים כלפי השופטים, אבל גם כלפי המתמודדת למא שחאדה, שרבים מהם חושבים שהיא זאת שהיתה צריכה להיות מודחת. 



 "זו פשוט חוצפה, ארבע פעמים למא הייתה מועמדת אחרונה, ולא עפה, ואפילו אתם אמרתם ש'המנה של למא הייתה קשה לעיכול' די כבר להשאיר גימיקים!", כתב אחד הגולשים בדף הפייסבוק של התכנית, כשרמז על כך שבתוכנית מנסים להשאיר את למא בגלל מוצאה.



גולש נוסף כתב: "ממש בושה! איב פי מליון יותר טוב מלמא". עוד גולש כתב: "זה פשוט משחק מכור!!! בפעם הראשונה רחלי הלכה אפילו שלמא לא ביצעה את המשימה : נקניקיות?!?! רחלי בשלנית הרבה יותר טובה ממנה", כתב שלישי. "פעם שניה מול איב. הוא בשלן מדהים משהו באמת מיוחד אבל גם הפעם החליטו להשאיר את למא..."



גולש נוסף אפילו טען שלמא נשארה בתכנית כי היא ערבייה: "ואם אתם שואלים למה? יש תשובה: היא ערבייה!!! כן, כן, זה נשמע רע, אבל המשחק מכור מראש. פשוט בושה וחרפה"



בתגובה לדברים כתב איב ענן: "אנשים יקרים. אין דבר יותר מחמם את הלב (חוץ מאוכל מנחם) מהתגובות החמות שלכם. תודה לכם. זאת היתה ה-חוויה. הכל: חוויה בסינר, בנבחרת, בהדחות, בהצטיינות.



"זה אושר גדול וזה עדיין ממשיך. אני מודה לכולם. השופטים, ההפקה, הנבחרת וכל האנשים המקסימים שפגשתי בעונה זו וגם זה כולל אותכם הצופים שנתתם לי אמון, תמיכה ואושר. תודה תודה לכם. וכמובן תודה למשפחתי, תמכו בי בגדול לכול אורך הדרך".



מגיב נוסף כתב: "הכל בשביל רייטינג הם עושים! הלמא הזאת לא יודעת בכלל לבשל! גועל נפש!! איב אחד הבשלנים הטובים , מקורים, יצירתים! פשוט הוצאתם את החשק לראות אותכם , איב עלה והצלח אתה הבשלן הכי טוב שיש , שם את למא בכיס הקטן".