שבועיים מפתיחת עונת "האח הגדול" וכבר ניתן לסמן את הטובים והרעים של העונה. יעל גזית סיכמה את מה שקורה בבית עם דנה ספקטור ורן שריג ב"רדיו ללא הפסקה 103FM: "מדהים שעוד לא עברו שבועיים ובית 'האח הגדול' כבר מסוכסך. די מדהים, כל הכבוד. שי חי הוא סוג של 'זכר אלפא', בהשוואה למשל לדודו האנדר-דוג. הוא מצליח לערבב שם את כולם שי חי, וכל כך מוצלח בלשחק את הרע. הוא מין מספר 2 כזה קלאסי שיגיע לגמר ויתחבק עם הזוכה, כשאנחנו יודעים שהוא לא באמת יזכה, אבל הוא יגיע עד הסוף".



"אני כל הזמן מחכה שהוא יתחיל להראות את הצד הרגיש שלו", המשיכה גזית, "הוא כבר דיבר על הילדות שלו והתחיל לבכות. בינתיים זה לא שכנע אותי. כרגע הוא קלישאת ריאליטי של אחד שהולך עם האמת שלו ואומר את כל האמת בפרצוף. אבל אני רוצה לציין לשבח משהו שהוא עשה. הוא ניסה שכולם ידברו איתו אז הוא אמר את המשפט 'טוב, זה הסלים מהר', וממש התלהבתי ממנו שהוא המציא את המשפט הזה".

ספקטור האשימה את גזית בכך שהיא נמשכת אליו, וגזית השיבה: "אני לא נמשכת אליו וגם אומר לך מה דוחה אותי בו. אני רוצה להגיד לשי חי בנימה אישית, כנשיאת מועדון המעריצים של מרגול בישראל, שאני מאוד נפגעתי מהשיר שלו. הוא פשוט לועג לשיר 'פה זה לא אירופה' שהם אוהבים, הוא צחק עליהם שהם אוהבים אותו. הוא סוג של סוציומט, זו האבחנה שלי".


"הפייבוריטית שלי היא פלורי", ציינה גזית, "אני אוהבת אותה, היא נכנסה לי ללב, אני לא יודעת להסביר למה. היא כל כך חמודה". "היא שולטת באנשים בעזרת האוכל", אמרה ספקטור, וגזית השיבה: "כמו פרידה הכט בזמנו. אני מחכה שתקום מתחרה שתבשל, שיהיו בבית שני מחנות, ואז יגידו שפלורי לא מבשלת טעים, ושהם אכלו כי זה מה שהיה".

האם הנושא המרכזי של העונה יהיה רצח תאיר ראדה, כפי שמקווה רן שריג? "אני חושבת שהנושא המרכזי יהיה דודו מעפולה, שעומד לצאת מהארון תוך 5-6 פרקים, ויש פה טוויסט כי הוא העממי".
ערך: אסף נבו