שתי דיירות חדשות נכנסו לבית האח הגדול. ארבל בעלת היופי הצועני והקרע בחולצת הכניסה לבית, ששי חי מאתגר אותה, אך נחסמה על ידי תניה, הדיירת השנייה, שהיא החברה של שי חי. האם הוכנסו שתי דיירות חדשות לבית האח הגדול כבר בשלב כל כך מוקדם רק בשביל לשעשע את שי חי כדי שלא יממש את רצונו לעזוב? האם עד כדי כך הוא מעסיק את הבית, הצופים וההפקה? זאת שאלה רטורית כמובן כי עד כה, שי חי בעצם נושא על כתפיו את התוכנית כולה ובלעדיו אין לה זכות קיום


ושאלת המיליון: למה התכוונה תניה כשאמרה שדברים הולכים להשתנות בבית האח? האם היא תנסה למתן את שי חי, פינת "כל האמת בפרצוף" שהיא גולת הכותרת של העונה הזו תאבד גובה ועניין. אם לעומת זאת, תניה תהיה באמת העזר כנגדו ושניהם יראו לכולם מהיכן משתין הדג, אזי צפויים לנו כמה ימים בהחלט מעניינים. אולי גם נזכה לראות אהבה אמתית אחרי שחזינו בזוג המלכותי מתנשקים ארוכות כאילו הם לגמרי לבד בעולם. השאלה היותר משמעותית היא, האם נוכחותה של תניה עלולה להזיק לרפיוטיישן של שי חי שנפלנו בקסמו, דווקא בגלל שהוא היה בודד בצמרת ולא פחד להתעמת עם כל הבית? האם הקסם לא יפוג כאשר הוא כבר לא יהיה לבד במערכה? 

והמודח השלישי בעונה זו הוא סלים. קורין גדעון רמזה שהוא יודח, כששאלה האם הבגידה שלו בשי חי תשתלם לו. אני חושבת שבלי קשר לשי חי, הוא הודח כי הוא פשוט אכזב. ציפיתי שעם כניסתו לבית הוא יפצח בסשן של ויכוחים ודיונים נוקבים בנושא גזענות ויחסי ישראלים-ערבים. אך הוא העדיף לנצור לשונו כדי שלא יעמידו אותו להדחה ואפילו התרחק משי חי, היחידי שתמך בו, כי חשב שהדיירים לא רואים זאת בעין יפה.

וכך, מי שהיה פעם רועה צאן והוביל את העדר, הפך להיות חלק ממנו. אולי אחרי שייצא מהבית, הוא יבין שבעצם הדיירים השתמשו בו אך ורק כאמצעי להתנגח בשי חי. הוא אפילו התחנף קשות לדודו בעוד זה מספר לעומרי שצריך להיזהר מגילי כי הוא כמו הערבים. חבל שסלים לא שמע את הדברים הללו כי אז היה מבין למה התכוון שי חי כשניסה להבהיר לו שהוא לא מעניין את הבית כהוא זה. 

מנסים להכניס עוד קצת עניין לבית. ארבל קינן. צילום: יחיאל ינאי

שלושה שבועות של....

להלן רשמיי מהדיירים אחרי 3 שבועות.

תמר אוהבת את כולם, ולכן לא אוהבת אף אחד. 

מייקי, חמוד ורגיש. אור, העידה על עצמה בתעודת הזהות שלה שאותה אף פעם לא יעמידו להדחה כי היא טובת לב. היא כנראה התלוצצה.

גילי מפתיע לטובה. לפחות הוא מבין מה ששאר הפתאים בחבורה עוד לא הפנימו. בחוכמת ההמונים שלו הוא קלט שכנראה הקהל בחוץ אוהב את שי חי ולכן הוא מתיידד איתו למרות החרם עליו ומצפצף על מה שיגידו האחרים.

קוקו מדברת על מוסריות גבוהה אך חוברת לאנשים שרוצים להחרים אנשים אחרים. עושה צעד אחד קדימה לקראת שי חי, ושניים אחורה, כדי לא לעצבן את המחרימים. אנשים הססניים ופחדנים, לא בבית ספרנו. 

דודו, גם כשהוא צוחק הוא עצוב. איש בוגר שמתנהג כמו תינוק ובוכה שאחרים מורידים לו את הביטחון. נתלה על צווארו של עומרי באופן מעורר רחמים, כמו צעקות האימה שלו בחדר החשוך כשהופיעו 2 הילדות החמודות כאילו ראה את ג'ון הג'יהדיסט. 

ברק, מין גמל שלמה בהילוך תזזיתי, לעיתים מעלה גירה של מילים נטולות משמעות, אולי בגלל שהוא "משורר". אולם קשה לפספס את האיומים והקללות שלו. הוא חושב שממילא הוא יגיע לגמר, ועל כן לא מפחד לכנות את שי חי "דאעש" ולאחל לו "יימח שמו וזכרו". האיש הדק הזה חשוף החזה עם התחתונים הצמודים, לא עוצר לרגע לחשוב ששי חי יכול עם תרגיל קרטה אחד להעיף אותו אל מעבר לחומה המקיפה את הבית. 

עומרי אמנם לא שייך לנוער הגבעות, אך מאיים שמי שיעז לפגוע בשמו הטוב, הוא ישרוף לו את הבית. כך מזהיר עורך הדין שומר החוק. מוקף ב שלושת פילגשיו, קסניה, שי מיקה ודודו, הוא חושב שהוא פוטין הכסאחיסט, כשלמעשה הוא בריון בגרוש כי כאשר שי חי אומר לו את האמת בפרצוף, הוא משותק מפחד ושולח את המיניונים שלו לעשות בשבילו את העבודה. 

גיל הדו של גילי, מתיש עם ה "אני מסכן ודחוי ואף אחד לא שם לב אלי". שילך לבלבל את המוח לאח. אנחנו מיצינו את העניין.

ושי חי, או... שי חי, איתו אני רוצה להתחתן.