דייויד דוכובני אף פעם לא היה שחקן, והמצח של ג'יליאן אנדרסן שעבר גיהוץ. אלו חלק מהמסקנות של טל ברמן ואביעד קיסוס על הפרק הראשון של תיקים באפלה, שחזרה לאחר הקפאה מאז הניינטיז. השניים בעיקר התגעגעו לסדרה, פרגנו קצת לתסריטאים, אבל פירקו לגורמים את שני הכוכבים הראשיים. 



קיסוס פתח והבהיר כי מבחינתו הפרק הראשון היה לפרקים לא רע ומביך, ולפעמים קצת טוב. ברמן הוסיף: "היה גרוע, אבל אני מחכה לפרק השני". 

השניים הסכימו ש"דיוויד דוכובני הוא לא שחקן, הוא אמנם גבר נאה. הוא לא מזיז את השפה שהוא מדבר, וגם שהוא משחק ויורה את השטויות שלו לתוך הטלפון, הוא לא אמין. גם צריך לציין את השותפה שלו, כפרה על הבוטוקס ג'יליאן "תשאירי קצת מצח" אנדרסון. אין לה קמט אחד וזה מגוחך". על התסריט עצמו השניים עוד לא סגורים: "אני מעריך את התסריטאים שמנסים להתאים את עצמם, כי מה שהיה טוב לשנות ה-90, לא מתאים עכשיו, וגם הם יודעים את זה. הם שינו, לא בגדו בליבת הסדרה, אבל שינו את זה".

עוד הוסיפו השניים: "בשנות ה-90 פחדתי מעב"מים, היום זה כבר משהו אחר, אז הם עושים משהו אחר". לאחר מכן שחררו עוד עקיצה לעבר דוכובני: "איך יכול להיות שאתה צורח לטלפון סלולרי את אותו דבר. כמה פעמים כבר שיקרו לך כל הדרך. תמשיך הלאה".