אור סיונוב, המודחת הטריה מבית "האח הגדול", נחשפה עם צאתה מהבית לגל של שנאה מצד מעריציו של כוכב העונה ויריבה הגדול שי חי. "מסתבר שמספר הטלפון שלי גלש לאנשים שפחות מחבבים אותי. אני מוצפת בקללות. זו חוויה מאוד משונה. קשה מאוד. לא נעימה בכלל", סיפרה לאיריס קול היום (שני) ב"רדיו ללא הפסקה 103FM". "זה בעיקר מעציב אותי שיש כל כך הרבה אנשים שיש להם מוטיבציה להתעסק בדברים כאלה ולכתוב אותם, בעיקר עצוב לי בשבילם. מוטיבציה של שנאה היא לא בריאה אף פעם, בעיקר לא למי שעומד מאחוריה. להיות המוקד של זה, זה לא נעים. אני אפתור את זה בדרכים טכניות. אבל בתפיסה יותר רחבה של חברה, ושל איפה שאנחנו חיים והסביבה, הייתי צריכה לדעת שיש לאנשים קצת יותר רצון ומקום לדברים לא חיוביים", הוסיפה סיונוב.





קול שאלה את סיונוב אם לדעתה שי חי ניתב את מעריציו להצביע נגדה והיא השיבה: "בכל שיחה אני שומעת את השם שי חי 20 פעמים. לא יודעת, צריך לשאול את המצביעים. הבנתי שיש כל מיני ספקולציות. בשלב הזה, זה לא יכול להרגיש טוב שיצאתי, כי כבר הייתי קרובה לסוף, מאוד רציתי להגיע לשם ורציתי ללכת לשם יד ביד עם החברים הקרובים שלי. בתוך הבית יש אנשים מקסימים. כל החמישה בהחלט ראויים. אני לא יודעת אם יש איזו החלטה אסטרטגית להצביע לאחד מהם, כדי לייצר איזו מציאות. בכל מקרה, מי שיזכה ומי שמקבל הצבעות וקולות ראוי בוודאות, ואני שמחה בשביל כל אחד מהחמישה שנמצאים שם עדיין".



קול התעניינה אם יש אנשים שאור לא תרצה לראות לעולם, וסיונוב הגיבה: "יש אנשים שאין לי עניין, פנאי או שום מוטיבציה לפגוש אותם, לא מעניין אותי. כולנו היינו בתוך סיר לחץ וכל אחד מגיב אחרת לסיר הלחץ הזה. אנחנו לומדים הרבה מאוד על הבן אדם מאיך שהוא מגיב לסיטואציה כזאת. כמו שאלכוהול מוציא מהבן אדם את מה שנמצא בו ממילא ואולי קצת יותר חבוי, אז גם סיר הלחץ הזה לא מוציא מהאנשים את מה שלא נמצא בהם. היו הרבה פעמים שהתנהגתי או אמרתי או עשיתי דברים שלא אופייניים לי, אבל הם בוודאי חלק מהמרכיבים שלי".



"חודש של בכי"


"היה חודש בבית 'האח הגדול' שביליתי עם כאב מאוד גדול, עם הרבה מאוד בכי, וזה מאוד מאוד לא אופייני, אני בן אדם מאוד שמח, חופשי, חזק, פתוח", סיפרה סיונוב. "ברור שאמרתי שזה מאוד לא אופייני לי, אבל לקחתי אחריות על החלקים האלה, אלה גם חלקים שנמצאים בי. הסיטואציה הזו, המציאות הזו, מעלה את החלקים האלה החוצה. איך שעברתי בטלוויזיה ואיך שערכו, זה משהו שבטח שנמצא לי בראש ועוד יימצא עד שלא אצפה בעצמי, ועוד לא התפניתי. אנשים לפעמים סתם לא מחבבים בלי קשר לאיך שערכו או לא ערכו. אני רוצה לקוות, ולפי מה שאני שומעת מהחברים והמשפחה שלי, שעברתי כפי שהם מכירים אותי".



על היציאה מבית "האח הגדול" אמרה סיונוב: "זה מרגיש לי מאוד מוזר עדיין. אני עוד לא לגמרי מעכלת את הפערים בין העולמות, בין מה שהיה שם בפנים לבין מה שקורה כרגע בחזרה לחיים שלי. כי זה מאוד מאוד מוזר. יש משהו בניתוק הזה שמאוד משפיע על התודעה. אין מצלמות ואני כל הזמן שמה את היד על הצוואר לראות איפה המיקרופון. כל מיני דברים שצריך עוד להתרגל אליהם. אני יכולה להתלבש בחדר, אני לא צריכה להתלבש מתחת לשמיכה. כרגע אני חושבת על זה כל הזמן. אני מניחה שככל שהשעות והימים יעברו זה ידעך".



"רציתי לזכות", הודתה סיונוב והוסיפה: "לא יודעת אם רציתי קריירה טלוויזיונית, אבל הזכייה היתה משמעותית עבורי בשאיפות שלי להקים בית לנוער בסיכון. זה יכול היה מאוד לקדם ולעזור, אבל זה יקרה בכל מקרה. מצאה חן בעיני הפלטפורמה שאפשר דרכה להעביר מסרים שבעיני הם חשובים, ששגורים בפי כבר הרבה מאוד שנים. אם אגלה שהמסרים לא עברו אז אני אמצא עוד פלטפורמות. כרגע אני מחפשת עבודה ובית, במרחק הליכה מדיזנגוף סנטר, אם מישהו שומע על משהו".


עריכת תוכן 103FM: אסף נבו