מאז ששי חי עזב את הבית ונרשם מדד שלילי שעוד לא היה כדוגמתו בכמות הצפייה בתוכנית, בעל הבית השתגע וממציא משימות ואירועים בקצב של סרט נע בשביל להחזיר את העונה שנעלמה לו כך פתאום באמצע היום. אם הדייר החזק היה עוזב את הבית עוד יותר מוקדם, האח היה מתמוטט מאפיסת כוחות, מרוב מאמץ ליצור עניין בבית שבו נשארו חמישה דיירים לא מרתקים במיוחד.



בהשראתו של שי חי שבעט בקרטון, האח מחליט אף הוא לבעוט בכללי הפורמט ולהפגיש את הדיירים עם המון צוהל ברחוב. מאידך, הוא גם מכניס לתוך הבית כל מי שידיים ורגליים לו, החל מאייל שני שנראה כמו המדען בהפרעה מהסרט "בחזרה לעתיד", וכלה בצ'יפנדיילס מנופחים שמעכסים בישבניהם לא בהצלחה יתרה. חוץ מאי טי מכוכב אחר, כולם הגיעו, ואף אחד מהם לא עשה לי את זה מלבד החב"דניקים שעשו קצת שמייח.



אולם הרגע שבו האח טורף לגמרי את כל הקלפים, היה כאשר החליט לחשוף עצמו ואת תלתליו בפני ברק. טאדאם! וכל זה, רק בשביל להוכיח לשי חי שאפשר להסתדר בלעדיו ולייצר לנו הפתעות שיפילו אותנו מהכסא. אז ככה שלא. אני הותשתי טוטאלית מפרק שהיה עמוס וצפוף ביצורים ופרטים. אפילו ברק נראה כאילו היה רוצה שיעזבו אותו כבר לנפשו והוא יוכל לשבת בשקט ולהיות עצוב.



המפגש של ארבעת הדיירים עם החוגגים בקרנבל לא נראתה כחוויה משמחת. אותם אנשים שאמרו לקסניה שהם הכי אוהבים אותה, אמרו את אותו הדבר גם לדודו ולכל השאר. וכי מה יגידו? שהם הכי אוהבים את בוז'י? כמובן שתמיד היה איזשהו אמיץ תורן שאמר שהוא דווקא אוהב את שי חי, ואז הם חזרו מבואסים לתוך אוטו הגנון.


חבורה חסרת מודעות עצמית

הרגשת הבאסה לא נמשכה הרבה זמן כי מדובר פה בחבורה חסרת מודעות עצמית ובמצב קבוע של הכחשה, שלא תזהה את האמת גם אם היא תכה להם בפרצוף. עובדה שכאשר הם שמעו את הטוקבקים הרעים בבית האח, הם ישר האשימו את שי חי, ויצאו מכול העניין תמימים וחפים כמו תחת של תינוק. עומרי, שהוא הסגן של הדלאי לאמה, הורה להם להקשיב רק לביקורת טובה, לא לרעה, ואני שואלת בשביל מה הם צריכים את הכדורים של רבינוביץ' כשיש את עומרי שמוכר להם אשליות. כך הם יכולים להמשיך ולהשתזף מנומנמים בגן העדן של שוטים כשהם חולמים שאין יפים ומושלמים מהם בעולם, ובדרך, להרדים גם אותנו.



בינתיים, האח נלחם בכל החזיתות ובזמן שארבעת הדיירים, נחנקים בתוך התחפושת שלהם ביום הכי חם של סוף החורף בחזית הדרומית, קרו דברים מוזרים גם בחזית המזרחית. אזרח תמים וספורטיבי שיצא לרוץ בעירום כמעט מלא את ריצת הבוקר שלו, נחטף על ידי שני בריונים שנשלחו מטעם האח, ונגרר לתוך הווילה. הוא השתחרר מתפיסתם ורץ בחדרים וסביב שולחן האוכל מתנשף ומזיע. הבריונים שיחקו איתו ב"תופסת" ולא ממש ניסו לתפוס אותו כדי להרוויח זמן מסך. ברק שחשב שהאיש הוא מעריץ שלו כי הוא לבש תחתונים בדיוק כמו שלו, צפה בהם המום כמו עליסה בארץ הפלאות, ואנחנו מתחילים לתהות אם האח לא סובל מרגרסיה קשה לתקופת הילדות.



גם דנה אינטרנשיונל קפצה לביקור. אולם התוכנית יכלה לשבור שיא עולמי במדד הצפייה אילו בפרומו היו מראים ששרה נתניהו עומדת להיכנס לבית. ברק מאוד מעריץ אותה ותמיד מאחל לה ולביבי שייהנו מעושרם, כפרה עליהם. היא בטח הייתה מנערת את האח שבקדנציה הזאת לגמרי איבד שליטה על הפורמט וגוערת בו שכך לא מנהלים מדינה, ובהומור הידוע שלה הייתה מציינת שהשטיחים בווילה מתאימים יותר למעון ראש הממשלה.



מי שהכי הרוויחה מהחוויה החוץ גופית בעולם האמיתי, הייתה קסניה. סופסוף היא מדברת. אמנם לא בשטף ולא שולפת הברקות מי יודע מה, אבל זאת התחלה. בינתיים שי מיקה מובילה בהפרש גדול משאר הדיירים וכדאי לכם לא לזלזל בילדונת, שלהזכירכם ידעה את כל התשובות לשאלות הטריוויה.



ארז וקורין בעליזות המופרזת שלהם הבטיחו שבוע הבא סוער בגלל העמדות להדחה על ידי מודחי העונה. סוער לא יהיה, כי אנחנו כבר מכירים את המשעממים האלה שיחזרו על המנטרה "אני לא בוחר בו לגמר, אבל זה ממש לא אישי" (אז מה? בגלל חיבה יתירה?). אני הייתי מעמידה את כולם להדחה קולקטיבית ומודיעה לצופים שהפעם הם צריכים לבחור בדייר הכי לא ראוי לדעתם. כל אוהדי שי חי שכבר החליטו לא להצביע לאף אחד, הפעם יצביעו בהמוניהם ויכניסו אלפי שקלים למכונת הכסף של קזינו האח הגדול.