מנחי הטלוויזיה אורלי וילנאי וגיא מרוז הודיעו היום (חמישי) בתוכניתו של גיא פינס כי יצאו לחופשה יזומה של שלושה חודשים מתוכנית הבוקר שלהם, "אורלי וגיא", עקב מחלה נדירה שבה לקתה וילנאי. וילנאי אמרה כי "אנחנו אכן בחופשת מחלה מהתוכנית. אני מנסה לטפל בבעיות שיש לי, שאינן פשוטות. יש לי מחלה די נדירה שיש לשני בני אדם מתוך מיליון. בפיס זה לא עובד לי, אבל במחלות כן. זה משהו שעשה לי נזק בלתי הפיך בריאה וצריך לטפל בזה וגם בכל מיני דברים אחרים. לא אפרט כי זה נורא משעמם. היה טיפה מפחיד בהתחלה, אבל עכשיו כשיודעים מה זה נטפל והכל יהיה בסדר. אין לי סרטן".

בימים אלה בנו של גיא מרוז, דניאל, ילד מנישואיו הקודמים לרותי, ששיחק בסדרות "יומני החופש הגדול" ו"נפילים", התחתן עם בחירת לבו קארין. כמו כן, מרוז, בן 55, ווילנאי הפכו כיום למשפחת אומנה לילד אריתראי בן 3 וחצי, לאחר ניסיונות רבים להרות בטיפולי פוריות שתועדו גם לסדרה "מחוברים".
 
וילנאי הוסיפה: "אני מודה שעכשיו אני קמה ביקיצה טבעית ואני קצת לא רואה את התוכנית, אפילו הגננת כבר העירה לנו שאנו לא יכולים להביא אותו בשעה כל כך מאוחרת. אחרי חמש וחצי שנים של קימה בארבע בבוקר, פתאום לקום ככה בתשע זו שמחה גדולה".