מי הדליף את הקלטת הסתר של אלירז שדה על אייל גולן? אחרי חשיפת ההקלטות, העונות לשם "פרשת החקלאי", הגיעה הקלטה נוספת, בהן הוא מתבטא כנגד אייל גולן, האקס של זוגתו, אילנית לוי. כידוע, ליחסים בין השניים היסטוריה מורכבת, שהחלה בהצטרפותו של שדה, זוכה העונה השנייה של "האח הגדול", כשותף ברשת לשיווק תוצרת חקלאית, בשיטת "מהחקלאי לצרכן".



היחסים, עם הזמן, הפכו מורכבים יותר. למעשה, המתיחות ביניהם התחילה בעקבות היחסים הרומנטיים בין אלירז שדה לבין אילנית לוי, גרושתו של מלך הזמר המזרחי. השניים מנהלים זוגיות צמודה כבר במשך חמש שנים, ועם תחילת הקשר ביניהם, שדה קיבל מגולן מסרים סמויים וגלויים כאחד, בעניין כיצד עליו להתנהג. "אם הבן אדם יתנהג יפה, הכל בסדר. אם יום אחד יגידו לי שהוא לא התנהג יפה, זו תהיה הפעם האחרונה שהוא בכלל יתנהג".



בשבוע שעבר, בתכנית "צינור לילה", נחשף פן סוער יותר של אלירז, כחלק מתחקיר על מה שתואר כהתנהלות לא תקינה במיזם העסקי בו הוא שותף, לשיווק תוצרת חקלאית מוזלת. המיזם אולי חדש, אבל האווירה היא כמו בשוק הישן. "תגיד לי, מה אתה חושב שאנחנו בני זונות? בן זונה, מי אומר לך ככה עשר פעמים", אמר. 






ההקלטות בהן הוא מתרברב על קשריו עם אייל גולן והיחסים הטעונים, יצאו החוצה גם הן. "הגרוש של אילנית לא בורח. לא, אני על הזין שלי, מה לא הבנת את השריטה? להפך, זה מחרמן אותי, אני, כוח מחרמן אותי, אני, יש לי קדוש ברוך הוא אחד, כולי מטר ושייבה ואני שם זין על כולם".

ולמרות המסרים המדאיגים, כשהבן הבכור, ליאם, חגג בבר מצווה בכותל, המשפחה המורחבת הוזמנה במלואה. מקורבים מספרים כי השניים לחצו יד, הצטלמו למזכרת, והמשפחה כולה נראתה מאוחדת מתמיד. 


(מתוך עמוד הפייסבוק של גיא פינס)

 


תגובת אלירז שדה: "השיחה המוקלטת התקיימה לפני זמן רב, באופן אגבי ובפורום סגור מאוד, המרובה באמוציות ובהתאמה לניסיון סחיטה עסקי שחוויתי בעבר ב'רשת החקלאי'. אין במילותיי כוונה, אני מצטער ומתבייש על השפה והסגנון. שמו של אייל גולן הועלה שלא לצורך ולכן פניתי אישית והתנצלתי בפניו. טיב היחסים נשאר כשהיה, וקיימת בינינו הערכה הדדית".