הדחת תאלין מבית האח לא הייתה הפתעה גדולה. אמנם היא יפה ומיוחדת והיה מעניין לצפות בתצוגת האופנה שהיא הדגימה בכל פעם שהופיעה על המסך, אבל גם תצוגת אופנה, מעניינת ככל  שתהיה, במציאות נמשכת דקה וחצי. לראות עונה שלמה אקססוריז ובגדים נוצצים ועוד בגדים ועוד אביזרי לבוש ואיפור פנים הוט קוטור, זה אולי להיט בשביל איב סן לורן, לא בשביל קהל שצמא לאקשן ובידור.

תאלין אף התחילה לזייף לאחרונה כאשר גילתה סימנים מובהקים של שטינקריות. היא שומעת מה קבוצת שני מרכלת על הקבוצה השנייה וכביכול משתפת איתם פעולה, ואחרי זה פוסעת באלגנטיות לעבר הקבוצה השנייה בשביל לדווח להם. לפחות הייתה עושה זאת בצורה משעשעת כמו תהילה שהייתה אצה רצה מחדר לחדר בשביל לחפש את החברים שלה שיבואו לשמוע את החדשות המרעישות.
 
אורנה, שהצהירה שבחוץ כל בני ה 29 מתחילים איתה והיא מנפנפת אותם מעליה, בינתיים עוגבת על דן הצעיר, מתעלקת וכופה עצמה עליו יותר משהוא מעוניין. ואנחנו עוד חשבנו ששני היא האובססיבית. גם הרגליים המגששות שלה אחרי רגליו של דן מתחת לשולחן מתחילות להסריח, בעיקר כשנלווה אליהן אקט פרובוקטיבי מובהק, כאשר תוך כדי מישוש אגרסיבי של הבוהן של דן, היא מנשקת את סידור התפילה ("פורגיב מי פאדר פור איי הב סינד"- סלח לי אבי כי חטאתי). 
 
אוי הקנאה הקנאה. היה הכי שווה בעולם להביא את נופר מור וליהיא גרינר רק בשביל לזכות לראות את המבטים המבואסים של אורנה שכמעט נחנקה, כאשר שמעה את פליטות הריאליטי הוותיקות מרימות לשני ומחמיאות לה בלי סוף, תפקיד שהן ביצעו על הצד הטוב ביותר. הקנאה צבעה את מסך הטלוויזיה בירוק אפילו חזק יותר מצבע עלי העצים שסובלים מעודף ירוקת, באירופה ספוגת הגשמים. הרבנית החסודה מבני ברק שוחרת המידות הטובות, אפילו לא ניסתה להסתיר את התסכול וחוסר הפרגון על הפופולריות שכנראה שני זוכה לה בחוץ.  

אביחי מתחיל לאבד גובה 

תוסיפו לזה את מבטי גרטה גרבו המתרפקים והחולמניים של אורנה שהיא תוקעת בדן, שכל כך מעצבנים, שבהחלט מגיע לה להישאר עד סוף העונה. לפחות היא מעוררת בנו איזשהו רגש, גם אם הוא לא רגש נחמד במיוחד. עדיף על אדישות וחוסר עניין. אורנה שלעיתים משנה את גווני קולה כמו את מצבי הרוח שלה, מילדה קטנה ומפונקת, לאישה כועסת עם מבט מאיים, או ממישהי שמתנצלת בפני שני ועוד מעט אפילו תצליח להנפיק כמה דמעות צער (כדור הקאה, מישהו?), לאשת מדון ותככים, הופכת לדמות מאוד מרכזית בסיפור, דווקא בגלל הפרסונה המורכבת שהיא מציגה שמחליפה מסכות כמו גרביים. 
 
אביחי לעומת זאת, מתחיל לאבד גובה, ואתמול הוא אף הבטיח שמעתה והלאה הוא יזרום עם כולם ולא ינסה יותר לשלוט במצב או לייצר אותו. אז זהו? נגמר לו הסוס? מעתה והלאה נגזר עלינו לשמוע ממנו רק סיפורי חתונה קיטשיים ומתקתקים ונישואים מאושרים למעיין כאשר ייצאו מהבית? בורינג! מעדיפה את הגישה הריאליסטית והכנה של אינדל: "צ'קחי מהאהבה (לעדן), היא לא באמת קיימת". ואם תהינו למה מעיין דוחה שוב ושוב כל מגע מאביחי אתמול כל הספוקלציות התנפצו והיא בקעה את קרום הבתולים שלהם מול עיני כל צופי האח הגדול בנשיקה רטובה ראשונה מתחת לסדינים.
 
אפרופו אינדל. מאז שהוא שם משקפיים, הוא נהיה האינטליגנט של הבית ויותר חכם מכולם בדרכו הצנועה וההתבוננות השקטה על הדברים מהצד. הוא מזכיר לי את קותי שאהבתי אותו עם משקפיים, כי לא רק שהם התאימו לו, הוא פתאום הפך מערס עילג שמעמיד פנים שהוא לא בקיא ברזי השפה,  למישהו שיודע להתבטא ב"עברית שפה יפה" כשצריך. 
 
השיחה של האח הגדול עם חיים ששופע בדימויים עממיים (לדן: "אתה נהג חדש באהבה"), בנושא צבעי טמבור מנג'טיים, מג'נטה, וואט אבר, הייתה מבדרת. הייתי רוצה יותר מהחומר הזה בהמשך העונה.