מיכל רבינוביץ', מגישת מהדורת החדשות של מבט שאיבדה אמש את מקום עבודתה עם סגירת הערוץ הראשון, התראיינה הבוקר (רביעי) לגלי צה"ל וסיפרה על הרגעים שלפני השידור האחרון, על רגע הגילוי כי המהדורה שהיא עומדת להגיש תהיה האחרונה, והאשימה את הפוליטיקאים שלטענתה הפקירו את עובדי רשות השידור לאחר שניצלו אותם לצרכים פוליטיים.



"אתמול התחיל כמו כל הימים האחרונים", סיפרה רבינוביץ', "בשעה 19:20 עשיתי את דרכי לאולפן ושאלתי את עצמי אם לתעד את הדרך שעשיתי כל כך הרבה פעמים בעבר, ואז הגיע הטלפון מהעורך הראשי של התוכנית שאמר לי 'חיזרי מיד, זאת מהדורת מבט האחרונה'. הכל התערבב לי, ניסינו אני והצוות לחשוב על איך נפרדים בצורה מכובדת מהצופים, אחד מהשני. זה היה מאוד קשה, לא כך צריך לסיים את הפרק ההיסטורי הזה".



לאחר מכן התייחסה המגישה לתהליך ההחלטות שהביא להודעת הבזק. "זאת החלטה אומללה, האופן שבו נכפה עלינו הגירוש הזה זה מבייש, זה מבזה. מי שמסוגל היה להעביר את זה הוא אדם אטום. אני לא מחפשת אשמים, אבל ממזמן ידוע שהפוליטיקאים עשו עלינו סיבוב, מאות אנשים נזרקו מהעבודה, אחרים צריכים להחליף את מקום עבודתם בן לילה, זה לא יאומן", סיימה רבינוביץ' את דבריה.