מגיש הטלוויזיה האמריקאי המצליח, והבדרן הוותיק קונאן אובראיין, נמצא כרגע בביקור ישראל, לאחר שהחליט "לעזוב לזמן קצר את ארה"ב לטובת השפיות של המזרח התיכון", כפי פרסם בחשבון האינסטגרם שלו. אז מה באמת הוא עושה פה? הוא בחר להגיע לארצנו כדי לצלם ספיישל לתוכנית שלו על המזרח התיכון, ועל הדרך נפגש עם כמה אושיות מקומיות.




הערב (שני), פרסם משרד ראש הממשלה בחשבון הטוויטר הרשמי, סרטון מפגישה שנערכה בין בנימין נתניהו לקונאן אובראיין במעונו. בקטע הוידאו נראה המגיש האמריקאי כשהוא מאכיל את הכלבה המפורסמת של רה"מ - קאיה, ומתלוצץ על כך שהיא אוכלת מלפפון "הנה ההבדל בין הכלבה הזו, לבין כל כלב אמריקאי, אף כלב אמריקאי לא היה מרוצה ממלפון". נתניהו מתבדח גם הוא ואמר לקומיקאי הג'ינג'י "פגוש את קאיה, היא יותר חיוורת ממך". קונאן מסיים את הסרטון כשהוא אומר "אם תנסה לתת לכלב אמריקאי מלפפון הוא ייתן לך אגרוף".



 

Brushing up on my Hebrew on my El-Al flight to Israel. Swipe thru. #ConanIsrael #Israel #Shalom #שלום

A post shared by CONAN (@teamcoco) on



לצד הפגישה הממלכתית, הצילומים לתוכניתו ושלל הספליז שהוא העלה לחשבון האינסטגרם שלו, כמובן שאי אפשר היה לוותר על בילוי מהנה בחופי הים של תל אביב, ובין לבין מפגשים עם מעריצים נלהבים שזכו לפגוש אותו ברחובות, ביום שבת בבוקר אובראיין מצא זמן לתפוס קצת שמש, כפי שדיווחנו ב"מעריב אונליין".



קונאן אוברייאן, צילום: ללא קרדיט
קונאן אוברייאן, צילום: ללא קרדיט



אוברייאן הוא אולי לא הדמות הכי מוכרת בישראל, אך מדובר באחד האנשים המפורסמים והמשפיעים בתעשיית הבידור בארה"ב, הוא עומד מאחורי "משפחת סימפסון" ו"סאטרדיי נייט לייב" שם לקח חלק בצוות הכותבים הקבוע, והנחה שנים רבות את ה"טונייט שואו".