"אפיזודס" חוזרת לעונה חמישית ואחרונה שצופיה מצפים לה מאוד, בכיכובו של זוכה גלובוס הזהב על תפקידו בסדרה, מאט לה-בלנק. עונת הסיום נפתחת מספר חודשים מאז הפעם האחרונה שפגשנו את מאט, שון ובברלי . השעשועון בהנחייתו של מאט מצליח מאוד, אבל לצערו הרב הוא נחשב עכשיו למנחה שעשועונים בלבד וכל שנותיו כשחקן נשכחו לגמרי.



שון (סטיבן מנגן) ובבוורלי (טמזין גריג) אומללים באותה מידה. שותפו-לשעבר השנוא של שון אחראי כעת על התוכנית החדשה שלהם והם נאלצים לסבול בשקט את חוסר הכישרון וחוש ההומור שלו, כשהם צופים בו הורס כל חלקה טובה בתוכנית.





כזכור, לפני "אפיזודס" כוכב הסדרה, מאט לה בלאנק, הזכור כג'ואי טריביאני, ניסה לרכוב על ההצלחה של חברים בסדרת הספין-אוף "ג'ואי" שעלתה לאוויר ב-NBC חודשים ספורים לאחר סיום העונה העשירית והאחרונה של חברים. הפרק הראשון עוד זכה להתלהבות שבאה עם הדמות האהובה וגרפה כמות של כ-18 מיליון צופים, אך הסדרה הפכה לכישלון שהוכיח שחברים טובים כשהם ביחד ומאזנים אחד את השני. מאז מככב לה בלאנק בסיטקום הבריטי-אמריקאי "אפיזודס", שם משחק את עצמו, דמות בשם מאט לה בלאנק שהוא במקרה כוכב עבר של סדרת טלוויזיה מצליחה.