הסערה שהתחוללה סביב פרשיית הקטינות ואייל גולן לפני כמעט ארבע שנים הרעידה את המדינה, וסיפקה עשרות כותרות עם כל פרט שנחשף ממנה, אך מעטים יודעים מה עבר על הזמר עצמו באותם ימים ובתקופות שאחרי. "הרבה פעמים חשבתי: 'זהו, אני לא רוצה להיות פה. לא בא לי לחיות במקום הזה, אני רוצה לעזוב את הארץ הזאת, רוצה לגור במקום אחר. רוצה את השקט, רוצה להופיע פעם ב... באיזשהו מקום, לעשות אלבומים משם ואני אשלח לכאן, רק לא להיות פה'", סיפר אייל גולן לניקי גולדשטיין בתוכנית "קארפול קריוקי" שתשודר הערב (ראשון)  בערוץ כאן 11.



אייל גולן ממר בבכי בהופעה. צילום: אלוני מור



"ההתחלה לא הייתה פשוטה. עברתי שש שנים של ארבעה מועדונים בערב, רץ מכאן לשם בשביל 50 שקל, רק בשביל הדלק לאוטו, שיכירו", שיתף הזמר. "מה שאייל גולן עובר, אף אחד במדינה הזאת לא עובר", סיפר גולן על ההתמודדות שלו כזמר המפורסם במדינה, "מבחינת כניסה לחיים וכל דבר וכל שטות. אני חושב שהמהות שלי פה, במקום הזה, בעולם הזה, זה לשמח אנשים".



"הבלדות שלי זה החלק החזק שלי, אני אוהב בלדות", אמר אייל גולן על השיר "לוחמת", "בחיים לא התפרקתי על במה, עם השיר הזה כן, ביום שסבתא שלי נפטרה הופעתי בהאנגר, והתחלתי לשיר את השיר הזה והתפרקתי לחתיכות, ולא יכולתי לעצור". ניקי גולדשטיין בתגובה לא היה יכול להפסיק את הדמעות ופרץ בבכי: "אני עוד שנייה בן ארבעים וסבתא שלי בשבילי הייתה אישה מאד מאוד מאוד יקרה, ואני נולדתי ביום ההולדת שלה. אני וסבתא שלי ביחד, ב-24 למאי".