נפרדים מאגדת הרוק: המוזיקאי טום פטי הלך לעולמו הלילה (שלישי) בגיל 66. אמנים ואנשי תעשיית הבידור מספידים בשעות האחרונות את הזמר הוותיק ברשתות החברתיות. פטי נפטר בביתו שבמליבו אחרי שלקה בהתקף לב ונלקח לטיפול. כעת, בוב דילן, רינגו סטאר, ראיין אדמס, הזמרת לורד, שריל קרואו, קאשה, עזרה קורין ואחרים אומרים שלום אחרון לאייקון.





בוב דילן אמר למגזין ה"רולינג סטון": "זה מזעזע, חדשות נוראיות. הערכתי מאוד את טום, הוא היה פרפורמר מדהים, מלא אור, חבר קרוב, אני בחיים לא אשכח אותו".


"אנחנו אוהבים אותך טום פטי, זמר מדהים", כתב הרופא והפעיל החברתי, זוכה פרס ישראל, עזרא קורין, "השיר 'free fallin' הוא באמת אחת מהפיסות הגדולות של האמנות האמריקאית. כל כך יפה ועצוב". "שומעים טום באוטובוס ההופעות שלנו הלילה", כתבה הזמרת לורד. "שולחים אהבה לטום ומשפחתו בתקופה הקשה הזו", הוסיף פול מקרטני.

"אלוהים, ברך את טום פטי, אהבה ושלום למשפחה שלו, אני בהחלט הולך להתגעגע אליך, טום", כתב רינגו סטאר בצירוף אימוג'ים מוזיקליים. הזמרת קאשה שיתפה תמונה של פטי מימי צעירותו וכתבה "שבורת לב". "זה בלתי נסבל. וגאס, ועכשיו כוכב מוזיקה גדול הלך לעולמו. הבאת לנו כל כך הרבה הנאה, טום פטי, נתגעגע אליך", כתבה המוזיקאית שריל קרואו.