גיוס חרדים לצה"ל - האחד הנושאים הבוערים הכואבים והאקטואליים ביותר בימים האחרונים בחברה הישראלית בכלל ובחברה החרדית בפרט, עמוד במרכזה של הסדרה "כיפת ברזל", שהפרקים השלישי והרביעי שלה ישודרו הערב (שלישי) ב"קשת". העלילה מובאת מבעד לעיניהם של שלושה חיילים: רועי ניק (עמרם אלקיים, שבבניק), אבי מצליח (גור אריה, חרדי לאומי) ודולב מסיקה (יעקב אנילעביטש, חסיד ויז'ניץ).


"כיפת ברזל", קשת, הערב (24.10) בשעה 21:00

דני שטג, "כיפת ברזל", קשת 12
דני שטג, "כיפת ברזל", קשת 12



"המפגש עם השחקנים החדשים שהגיעו למקצוע היה מרתק", סיפר ל"מעריב און ליין", דני שטג, שמשחק את רב המחלקה, "עבור חלקם זו הייתה הפעם הראשונה שהם משחקים על המסך. הרמה שהם הביאו הייתה מאוד גבוהה, הבגרות שיש בהם, זה היה מרענן. התלהבתי מהמפגש עם הבמאי אלון זינגמן ('שטיסל'), שעשה עליי רושם של אדם שמבין עניין, אוהב, אדם קול שעובד בלי לחץ. הרגשה של שלווה גורמת לי להביא את עצמי לתפקיד ממקום אמיתי יותר".



"אחת החוויות שהכי זכורות לי התרחשה כשאחת מהדמויות בסדרה נהרגה, ואני הייתי אמור לסגור את שק הפלסטיק ששמים בו את הגופה, צילמו אותי ואמרו לי לסגור את הריץ' רץ'", הוסף השחקן, "זו הייתה הסצנה האחרונה שצילמתי, ואחרי שמאוד נקשרתי לאותו החייל, מאוד התרגשתי לראות אותו מאופר כמת, וזה שבר אותי, פרצתי בבכי".



כיפת ברזל, הערב (שלישי) 21:00, "קשת", ערוץ 2