אחרי חודשים ארוכים של חימום מנועים - המירוץ מתחיל! הערב, לראשונה בהיסטוריה ישדרו שתי הזכייניות "קשת" ו"רשת" זו מול זו את תוכניות הדגל שלהן. לאחר שהבוקר התעוררנו למציאות חדשה, וערוצים 12 ו-13 שידרו במקביל את תוכניות הבוקר שלהם, הלילה בשעה 21:00 יגיע הקרב על הצופים לשיאו עם העונה החדשה של "ארץ נהדרת" שחוזרת למסך בעונה ה-15 שלה ופותחת את עונת הפריים טיים של "קשת", שתשודר מול "המירוץ למיליון" תוכנית הריאליטי הגדולה של רשת.


המירוץ למיליון "רשת 13"

ארץ נהדרת. צילום: מיכל אפרתי
ארץ נהדרת. צילום: מיכל אפרתי



העונה השישית של תכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" עלתה לאוויר לפני כשבועיים וצברה אחוזי צפייה נאים בערוץ 2 (ז"ל), כעת היא תנסה לשחזר את ההצלחה בערוץ 13. 12 זוגות הוזנקו למסע זוגי בארבע יבשות, תשע מדינות ומעל ל- 55 אלף קילומטרים במטרה אחת – להשיג את המיליון. התוכנית מלווה מסע חובק עולם בין הלגונות הכחולות, גורדי השחקים האורבניים והנופים הפראיים, אתרים שלא נראו ותרבויות חדשות ש"המירוץ למיליון" הישראלי עדיין לא ביקר בהן.




ארץ נהדרת – תפתח את שידורי ערוץ 12, החל מהשבוע הבא תשודר בימי שבת תכנית הסאטירה המצליחה בישראל חוזרת לקשת בעונה חדשה עם הרכב המשתתפים המוכר והאהוב: איל קיציס, ערן זרחוביץ', אסי כהן, עלמה זק, ירון ברלד, רועי בר נתן, שני כהן, מריאנו אידלמן, אלי פיניש, אודי כגן, ליאת הרלב, יובל סמו ותום יער. בתכנית הפתיחה צפוי להשתלב יאיר נתניהו (רועי בר נתן), אייל גולן ואביב גפן, וסדרת מערכונים חדשה בשם "מושב חופנים" על החיים במושב.



אז במי אתם תצפו הערב, בריאליטי הענק של "רשת" בעונתו השישית, או בתוכנית הסאטירה הוותיקה ועטורת הפרסים של "קשת"?