לאחרי ביטול "בית הקלפים" בעקבות הפרשות בהן מעורב קווין ספייסי, סערת ההטרדות ממשיכה להשפיע על הטלוויזיה: ג'פרי טמבור, הכוכב זוכה האמי של "טרנספרנט", אמר הבוקר (שני) כי הוא לא רואה כיצד יוכל לחזור לעונה הבאה של הסדרה, אחרי שאשה שנייה חשפה טענות על הטרדה מינית מצידו. השחקנית טרייס ליסט סיפרה כי השחקן שלח לעברה הערות מיניות, התנהג בצורה לא הולמת, ואף הגיע עמה למגע פיזי, כשהתארחה במספר פרקים של הסדרה.



"טרנספרנט" היא אחת הסדרות המצליחה של רשת "אמאזון", בה משחק טמבור בן ה-73 את מורט פפרמן, אשה טרנסית שהייתה בעברה פרופסור שפרש לגמלאות. "אמאזון", שכבר חוקרת טענות להטרדה מינית מצד השחקן כלפי שחקנית טראנסית בשם וואן בארנס, מסרה כי תבדוק גם את הטענות החדשות מצידה של ליסט.





בסוף השבוע שעבר השחקן הכחיש את טענות נגדו, וטען כי "ההאשמות הן חסרות בסיס", והוסיף: "אני מצטער מקרב לב אם פעולה שעשיתי התפרשה בצורה שגויה כתוקפנות מינית, או אם פגעתי אי פעם במישהו. אבל העובדה היא, שעם כל הפגמים שלי, אני לא חיית טרף". כעת, לאחר הטענות החדשות, הוא מסר: "בהתחשב באווירה הפוליטית שנוצרה על הסט ופגעה בסדרה, אני לא רואה דרך שבה אוכל לשוב אליה".