סדקים ראשונים בנישואין: הפורמט המנצח של "קשת 12", "חתונה ממבט ראשון" ממשיך להוביל בטבלאות הרייטניג, אך פרק "אחרי הפרידה" הקצר ששודר אתמול, שלמעשה צולם הרבה אחרי התוכנית והפגיש את הזוג שהפריד כוחות, תומר ועדי, הביא לתוכנית את הרייטינג הנמוך ביותר בהיסטוריה שלה, אף שהיה פרק ספיישל, ולא נחשב כפרק מן המניין.



הפרק בן 25 הדקות אומנם הוביל על "המירוץ למיליון" של רשת, שגם רשמה את את הנתוך הנמוך בעונה, ב-1.3 אחוז, אך רשם שפל מבחינת התוכנית עצמה. נראה שהצופים לא מיהרו לצפות בפרק שככול הנראה צולם במיוחד כדי לספק תוכן נוסף לאור הצלחת התוכנית, ולא הכיל את הדרמה האמיתית של "חתונה ממבט ראשון". והצופים הצביעו בשלט.



מנצחים ב-21:00 אבל לא במלחמה


ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית "חתונה ממבט ראשון" עם 17.3 אחוזי רייטינג, אחריה שידרה קשת את "עובדה" שקיבלה 13.3 אחוזים, מול "המירוץ למיליון" של רשת שגרפה 16 אחוזים. במובן זה, בחישוב הכללי של רצועת הפריים טיים (21:00-23:00) הייתה זו דווקא רשת שהובילה עם ממוצע 15.4 לעומת קשת עם ממוצע 13.8.



חתונה ממבט ראשון, תומר ועדי. צילום מסך
חתונה ממבט ראשון, תומר ועדי. צילום מסך



המירוץ למיליון. צילום מסך
המירוץ למיליון. צילום מסך



"המקור" של ערוץ עשר, לעומת זאת, עשתה 5.6 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "על המשמר- הלוואה בקליק" בהגשתה של לינוי בר-גפן, שהביאה נתון נמוך במיוחד אפילו עבור התאגיד: 1.4% אחוזים בלבד.



ברצועת החדשות, עשו "חדשות ערוץ 2" הוותיקות, בפורמט המחודש שלהן "החדשות" המשודר בשתי הזכייניות במקביל: 13 אחוזים בקשת ו-10.7 ברשת.חדשות ערוץ עשר המשיכו להציג נתונים נאים עם 7 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.2 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 9.4 אחוזים ו"התוכנית הכלכלית" שהביאה 10 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות" קיבלה 6.5 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את הכל כלול הגיע אל החדשות עם 4.3 אחוזים.