מי שהייתה במשך שנים השדכנית של המדינה החליטה לצאת למסע לטיהור שמה. זהו אולי הקרב האחרון על השם שלה. אין כמעט אדם שחי בישראל בשנות ה-80 ולא שמע על הלנה עמרם. היא הייתה השדכנית המצליחה בארץ, גלגלה מיליונים ופתחה סניפים מצליחים ברחבי העולם. אבל לא הכל בעולמה היה וורוד, היא נתבעה בידי לקוחות, עלתה ונפלה פעם אחר פעם ונאלצה להתמודד עם תחקירים שחשפו התנהלות בעייתית. בין השאר פורסמה ב"מעריב" שיחה בין ליאורה גולדנברג-שטרן בה היא סיפרה על סכסוך בינה לבין שכנתה לשעבר שהגיע לכדי אלימות.


הלנה עמרם ב"הכל אישי" עם חיים אתגר

בשנה האחרונה עלתה לכותרות כאשר פורסם שהיא מציעה למכירה אחת משתי הכליות שלה, לאחר שנקלעה למצוקה כספית חמורה, במה שהיא סיפרה כי היה תרגיל שעשה על חשבונה האיש יחסי הציבור שלה לשעבר יוליאן לוינסון. הכתבה על עמרם בתוכנית "אולפן שישי" בה היא דיברה על ההצעה למכירת כליה, והתעמתה עם לוינסון הפכה לנצפית ביותר, והחזירה את השדכנית לתודעה.



"היו לי 17 סניפים, היה לי בית של מיליון דולר, הייתי עם כל שחקני הקולנוע. אני הכי טובה", מספרת על עצמה עמרם בתוכנית שתשודר הערב (שני) בקשת 12, במהלכה היא מתנדבת לעבור בדיקה במכונת אמת על מנת להפריך טענות שהופנו כלפיה במשך השנים.





היום (שני), מיד אחרי 'ארץ נהדרת', ישודר בקשת הסרט  מסדרת סרטי הדוקו 'הכל אישי' של חיים אתגר.