אמן החושים ליאור סושרד, רגיל לסחוט מחמאות בכל מקום אליו הוא מגיע. הוא מופיע בחו"ל, בונה שם עולמי, ובכלל נחשב לאחד מהמוכשרים בתחומו. אבל בערב אחד, הוא ספג מכה לא פשוטה לאגו, כשלא הצליח לנחש את מה שצייר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במהלך הופעה בפני עיתונאים זרים, במהלך כנס אליו הוזמן. לאחר הכנס התברר כי סושרד בא בטענות על כך שנתניהו לא שיתף פעולה, כשראש הממשלה דווקא התגאה בכך שלא הצליח, לאחר שצייר את סמל המנורה.



סושרד, שהתראיין לתוכנית "אנשים", שתשודר הערב בשעה 17:00 ב"קשת 12", סיפר: "רצו שאופיע, ואחרי האירוע טסתי, וכולם חיפשו אותי ולא הייתי זמין, ואז ראיתי מה שקרה. באמת נורא השתעשעתי, אמרתי יואו, כמה יחסי ציבור קיבלתי מכל הסיפור הזה".



זה בטח מבאס אותך שזה לא הולך


"את יודעת מה, זה לא מבאס, צריך להבין שהמקצוע שלי הוא לא מדע מדויק, אני טועה המון בהופעות, טועה הרבה. חייבת להיות סינרגיה בין האנשים. צריך לזכור שהצד שאני עובד איתו צריך לרצות שזה יעבוד, אם לא תרצה - זה פשוט לא יעבוד".



לאחר מכן סיפר על השיחה שקיבל
"מיד אחרי ההופעה, טסתי לחוץ לארץ, וכשהגעתי, פתחתי את הטלפון וראיתי את כל הבלאגן שנוצר. הוא התקשר אלי, ושאל אם הכל בסדר, אמרתי לו 'לא יכול להיות יותר טוב'. ואז אמרתי לו - אתה חייב לבוא לראות מופע. אולי הוא יבוא, לכי תדעי".