שירת ניצחון: עמוד הפייסבוק של התוכנית "הצינור", שמונה למעלה ממיליון עוקבים, עמד בחודשים האחרונים במרכזו של מאבק משפטי בין גיא לרר לבין ערוץ עשר. המאבק הארוך שכלל כמה ניסיונות פשרה הגיע הבוקר (שני) לסיומו, עם ניצחון מוחץ של העיתונאי שהנחה במשך שנים את התוכנית, עד שעבר לערוץ "רשת".



"בוקר טוב לכולם, כאן גיא לרר", כתב המגיש בפוסט הראשון בעמוד אחרי ההחלטה. "מצטער שאני מדבר על עצמי אבל זה אחד הימים השמחים בחיי ולכם יש חלק אדיר בזה. רציתי לעשות מה שאסור היה לי לעשות בחודשים האחרונים וזה להגיד כאן שאני והחברים שלי נמשיך לתת לכם שירות. ניצחנו! נפרט בהמשך. בוקר טוב מאוד. אוהב אתכם".





בית המשפט בתל אביב קבע כי עמוד הפייסבוק "הצינור" יישאר בבעלות העיתונאי. "השתכנענו כי הנתבע שהיה מנהל החשבון מיום הקמתו, הוא בעל הזכות להמשיך ולעשות כך", נכתב בהחלטה.



כזכור, במהלך המגעים בין הצדדים, עלתה אפשרות כי פייסבוק תשכפל את העמוד לשימוש שני הצדדים, אך חברת פייסבוק הודיעה בהצהרה כי לא תשכפל את העמוד, כמו גם שתבטל את החלטתה לשכפל את עמוד האח הגדול בפייסבוק.


טל ברמן מגיש "הצינור" בגלגולו החדש. צלם : צילום מסך
טל ברמן מגיש "הצינור" בגלגולו החדש. צלם : צילום מסך


בחודש יולי, לרר עזב את ערוץ 10 לאחר 12 שנות שידור, לטובת הזכיינית רשת, שם הוא מגיש את התוכנית "הצנרת". המעבר התרחש לקראת הפיצול של ערוץ 2 לשני ערוצים ולמעבר הזכייניות לשבעה ימי שידור. על פי הדיווחים, לרר עזב את הערוץ עקב סירוב ההנהלה להגדיל את תקציב התכנית, מה שהוביל לסיום ההתקשרות ביניהם. מאוחר יותר החליף הערוץ את המגיש בעיתונאי טל ברמן.

מערוץ עשר נמסר: "אנו לומדים את פסק הדין. מאחלים הצלחה רבה לגיא לרר".