מתיו פרי, הידוע כצ׳נדלר בינג מהסדרה חברים, מאמין כי לכוכבי הסדרה לא באמת יהיה אכפת מהספר החדש שלו. מתיו פרי מאמין כי לצוות השחקנים של הסיטקום המצליח מה-90 לא באמת יהיה אכפת מהתוכן החדש שהוא חושף בספר האוטוביוגרפי שלו.

בספר החדש הקרוי ״חברים, אוהבים והדבר הגדול והנורא״ השחקן המוכר בן ה-53 מתאר לפרטי פרטים את הקושי בהתמודדות עם ההתמכרות לכדורים ואלכוהול, כל זה בזמן ששיחק בסדרה הכי מצליחה בכל הזמנים, הלא היא ״חברים״. פרי מספר כי בעיניו הספר כנראה לא יעניין את הכוכבים לשעבר ושרובם בכלל לא קראו אותו והוא גם לא חושב שיקראו.

מי שלדעתו כן ירכשו את ספרו החדש הם מכורים ומעריצים של ״חברים״. מתיו גילה כי כוכב אחד מהשישיה המפורסמת דווקא כן קרא את הספר, וזוהי ליסה קודרו אשר גילמה את דמותה של פיבי האהובה והמרחפת. אף מתברר שהיא זו שכתבה את האקספוזיציה, שם היא מתארת שזו למעשה הפעם הראשונה שהיא מצליחה להבין מה זה אמור לחיות לצד מישהו שהיה מכור ועד כמה זה השפיע על חייו. בנוסף מתיו משתף כי שותפיו לסט הצילומים היו מאוד תומכים ומעודדים בכל זמן שידור התוכנית, שאותה התחיל כשהיה רק בן 24. פרי מתאר את עצמו  כ״בחור נואש לפרסום שחושב שזה מה שיתקן אותו״.

"הם היו סובלניים ומכילים", הוא מספר על חבריו לסדרה. "זה בדיוק כמו פינגווינים בטבע, שאחד מהם חולה או פצוע הם מקיפים אותו , תומכים בו ועוזרים לו עד אשר יצליח ללכת שוב בכוחות עצמו. וזה די מה שכל חבריי הקאסט עשו בשבילי".

בראיון שנערך עם דיאן סוייר ושודר ב-ABC המגישה ציינה רגע אחד משמעותי בספר, כאשר השחקן למעשה חשף שהייתה זו ג׳ניפר אניסטון שהתעמתה איתו לראשונה בקשר לבעיה שלו. ג׳ניפר אמרה ״אנחנו יודעים שאתה שותה״, הקריאה סויר. ״כן, תתארי לך איזה רגע מפחיד זה היה״ אשיב פרי. הוא הרחיב וסיפר כי אניסטון נשארה איתו בקשר חברי קרוב במהלך התאומות הנפשיים איתם נאלץ להתמודד. ״היא הייתה זו שניגשה לעזור לי הכי הרבה. אני אסיר תודה לה זה״, פרי שיתף את סוייר.

״חברים, אוהבים והדבר הגדול והנורא״ זמין בכל מקום החל מיום שלישי.