לא ברור מה קורה עם קוריאה לאחרונה, אבל התכנים שהם מייצרים מצליחים להתחבב על קהלים מכל העולם, וכך לאט לאט הם תופסים יותר מקום בספריית נטפליקס ובלב שלנו. מרגיש כי השינוי החל לאחר ההצלחה המסחררת של ״משחקי הדיונוןֿ״, אז התגלה סופית הפוטנציאל האדיר בתוכן הקוריאני. זו הייתה סדרה אלימה שהכתה גלים ומתמודדים, ואם במכות והדחות עסקינן ״100 פיזיקל״ היא הסדרה בשבילכם.

כמובן שקיימות בטלוויזיה סדרות רבות שמתעסקות בתחרויות כוח, למשל ״נינג׳ה״, ״אולטימט טאג״ ועוד כמה פורמטים אמריקאים משעממים אחרים. ״100 פיזיקל״ היא דבר אחר לגמרי. כאן המתמודדים לא מנסים להתעלות על עצמם ולהשיג את התוצאה טובה ביותר אלא נלחמים נגד אחרים וכמו שהקריין אומר ״עד המוות״. נשמע מסקרן? תהיו בטוחים.

מה ששבה אותי היה מקבץ המשתתפים. מאה האנשים הכי חזקים בקוריאה כל אחד בתחומו, כן כן ועוד פעם כן. כוריאוגרף, מעודדת, היאבקות, אומנויות לחימה, מטפסי הרים, אתלטיקה, מכבי אש, איגרוף, אלופים אולימפים, יוטיוברים, אנשי צבא - כל אחד שהגיע לתוכנית הוא הטופ בתחומו. לא הייתם רוצים לראות כוריאוגרף נלחם במטפס הרים עד המוות? תודו שכן.

התוכנית עשויה כל כך טוב שהיא הצליחה להחזיק אותי במתח מורט עצבים לאורך כל שני הפרקים הראשונים. פשוט הייתי חייבת לראות מי ינצח, קדימה נטפליקס, תעלו את כל הפרקים ביחד, למה אתם מתעללים בנו ככה? המשימות מטורפות ואכזריות, המתמודדים ״לא רואים בעיניים״ ונלחמים כאילו החיים שלהם תלויים בזה. בהתחשב בעובדה שלעם הקוריאני יש תסביך חזק עם כבוד אתם יכולים לנחש לאיזו רמות של אלימות התחרות הזאת מגיעה. מפליא אותי שאף אחד עדיין לא מת שם.

אפשר להגיד שמדובר במשחקי הדיונון בחיים האמיתיים, אפילו המתמודדים שנכנסים לזירה ממלמלים את זה כמה וכמה פעמים ״וואו זה כמו משחקי הדיונון״. נראה שהם לא בטוחים בעצמם אם הם יצאו מהפורמט הזה חיים. הפרק הראשון מתחיל בארינה עצומה מלאה בפסלים לבנים של פלג גוף עליון מינימום מדובר בקוליסאום במלחמת גהלדיאטורים ברומא העתיקה. לאט לאט נכנסים המתמודדים לחפש את הפסל עם יציקת הגוף שלהם כדי לעמוד לצידו. 

ההתרגשות מתחילה לפעפע שאנחנו רואים אותם מתלחששים על כל כניסה של מתמודד חדש ״וואו ראיתי מי נכנס? הוא אלוף העולם בהורדת ידיים!״, או  ״ראית מי עומד שם? הוא הבלוגר הכי מפורסם בקוריאה״, ״נכון, הבוקר ראיתי סרטון שלו ביוטיוב״.כל ההייפ שיוצרים המתמודדים כלפי המתמודדים האחרים גורם לנו להבין שהשקיעו פה בליהוקים. הביאו לנו את הטופ של הטופ, החזקים ביותר בקוריאה. פתיחה אדירה לתוכנית ריאלטי אדירה. פה אין ״פייט או פלייט״ אלא רק ״פייט או פייט״.

״100 פיזיקל״ עכשיו בנטפליקס, בואו לראות מי האיש החזק ביותר בקוריאה.