יומיים לבחירות, והליכוד מטפס בסקרים האחרונים שפורסמו, ומקווה להשיג 61 מנדטים לגוש התמיכה בנתניהו. ח"כ ניר ברקת שוחח הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב, והביע אופטימיות: "האמת היא שאני רואה תנופה, אני רואה מומנטום חיובי השטח של הליכוד והימין מתעורר, אנחנו רוצים שזה יהיה יותר, לוודא שאנשים יבואו לבחירות".

"נכון להיום אני חושב שהציבור מבין שהצבעה לסער היא בוודאות שהוא לא יצטרף לגוש הימין לגבי בנט לא ידוע לכן המסר שלנו - אם אתם רוצים ממשלה יציבה, לכו על הליכוד. גם ראש הממשלה, ואנחנו בליכוד מדברים על כלכלה הרבה מאוד. הוא אומר שכמו שהבאנו שלום וביטחון וכמו שהביא את החיסון, ראש הממשלה הולך להתמקד חזק מאוד גם בתחום הכלכלי. יש פער ענק מהתפיסה של רה"מ ללפיד בנט וסער. בשנה וחצי האחרונות תחת הקורונה המיקוד היה הקורונה, ועכשיו המיקוד צריך להיות צמיחה וזה סוג אחר של חשיבה", הוסיף. 

על סירובו של נתניהו לערוך עימות מול יאיר לפיד אמש, אמר ברקת: "תשאל למה הוא לא עושה עימות עם גנץ, כי הוא לא מועמד לראשות ממשלה. הוא לא אומר את זה, אין לנו ראש ממשלה פחדן, הפוך. יש לנו ראש ממשלה אמיץ שידע לפעול תחת אש, שמבין מה זה אתגרים גדולים. הצד השני צריך להגיד 'אני מועמד לראשות הממשלה'. ראש הממשלה אדם אמיץ ופוליטית, כנראה הצד השני לא היה מוכן להודות שהוא מועמד לראשות ממשלה. ברגע שהבן אדם לא אומר שהוא רוצה להיות רה"מ לא ראוי לשבת מולו בעימות אישי".

לבסוף נשאל ברקת האם נתניהו מטפח דור חדש של הנהגה בליכוד, והשיב: "אני לא מתעסק במחר, אבל ברור שיש בליכוד אנשים עם פוטנציאל גדול, אני מניח שאני נמנה איתם".