לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-25. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: רחלי צינקין.

רחלי צינקין, מתמודדת בציונות הדתית

מי אני

"נשואה + 4, מתגוררת בנתניה ועוסקת בעריכת דין. גדלתי בחיפה, התחנכתי בתנועת בני עקיבא, שירתתי בצבא ואת תארי האקדמיים רכשתי באוניברסיטת בר אילן. ב-25 השנים האחרונות אני מתמרנת בין משפחה וקריירה לבין פעילות ציבורית והתנדבות רחבה למען הפרט והכלל.

"במישור הארצי, ניהלתי ב 2012 את המפקד והפריימריז בבית היהודי שהביאו למהפיכה הגדולה בציונות הדתית, נאבקתי משפטית בבג"ץ למען ניהול תקין של המועצות הדתיות ואני מייעצת משפטית בהתנדבות לעמותות חברתיות שונות".

"במישור המוניציפלי, מכהנת כמ"מ יו"ר הנהלת המרכזים הקהילתיים במזרח נתניה, לקחתי חלק מוביל בהקמת בית ספר, עמדתי בראש ועד ההורים והטמעתי דפוסי שיתוף פעולה טובים בין ההורים וההנהלה, הקמתי את סניף בני עקיבא עבור ילדי שכונת קרית השרון בנתניה". 

מדוע לבחור בי?

"בבחירות לכנסת ה-24 הוצבתי במקום השביעי ברשימת הציונות הדתית והיו חסרים אלפי קולות בודדים על מנת שאכנס לכנסת. אני מאמינה בחיבורים ובהשתלבות מלאה של הציבור הדתי לאומי בתוך כלל הציבור הישראלי תוך שימת דגש על מעמדה של מדינת ישראל כמדינה יהודית. חיזוק זהותה היהודית של מדינת ישראל, תיקון מערכת המשפט ודאגה לאוכלוסיות החלשות יעמדו במרכז פעילותי בכנסת הבאה".

פרט אחד שלא ידעתם עלי

סיימתי את לימודי התיכון בחו"ל ולכן למרות שאני בעלת ארבעה תארים, אין לי תעודת בגרות ישראלית.