לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. מועמדים רבים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין בכנסת ה-25. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: אביחי בוארון.

אביחי בוארון מתמודד לרשימת הליכוד בכנסת במחוז יו"ש

מי אני?

"בן 49. נשוי לעפרה ואב לשבעה מקסימים. תושב עמיחי. יליד נתניה. בן למשפחה העוסקת בחינוך ובהוראה. מוציא לאור ובעלים של כלי תקשורת במגזר הדתי-מסורתי. עו"ד במקצועו, בעל תואר ראשון ושני במשפטים. יו"ר ארגון לביא. יו"ר תנועת מעייני הישועה. פעיל בהתיישבות.  בפעילותי העסקית אני בעלים מייסד של חברת מים בע"מ, העוסקת בתקשורת, נדל"ן ומיזמים עסקיים שונים. מו"ל של מגזין הנשים הפופולרי 'פנימה' ומגזין הילדים 'אותיות וילדים'. בשנת 2002 הקמתי את תנועת 'מעייני הישועה' העוסקת בהסברת יהדות במאור פנים".

למה לבחור בי?

"בשנת 2006 אחרי ההתנתקות, הובלתי את המאבק נגד עקירת בתי עמונה ותוכנית ההתכנסות. עשר שנים לאחר מכן שוב מצאתי עצמי מוביל מאבק נגד החרבת הישוב כולו. במסגרת זה יזמנו את חוק ההסדרה על אפו וחמתו של היועמ"ש אז מנדלבליט. לצערי זה לא עזר לעמונה ולאחר מו"מ ארוך ו14 חודשי פליטות באכסניית נוער, הבאנו את הממשלה להקמת עמיחי - ישוב חדש ביו"ש אחרי שלושים שנה בהן נמנעו ממשלות ישראל מלהקים ישובים חדשים. 

"כתוצאה מחוויות אלו, החלטתי להקדיש את חיי כדי לשנות מהשורש את המצב ביהודה ושומרון. אני מתמודד בליכוד כי אני מאמין שאפשר וצריך לשנות את תוכנת ההפעלה ביו"ש, בתשתיות, בתחבורה, במאבק נגד ההשתלטות הפלסטינית על השטחים הפתוחים וחנק ההתיישבות היהודית. רק הליכוד יכול לשנות את מדיניות ישראל ביו"ש ואין לי ספק שזה יקרה. בעז"ה".

פרט שלא ידעתם עלי:

"בשנת 2009 הגעתי במקרה לשכונת נוף ציון במזרח ירושלים, ליד שכונת ג'אבל מוכבר. גיבשתי קבוצה של 45 שרכשו יחד דירות בשכונה וגאלו את השכונה משממונה. כיום מתגוררות בשכונה 100 משפחות ועוד 400 יחידות דיור נמצאות בבנייה, הנחשבות למסת בניה חריגה של בניה יהודית במזרח ירושלים".