לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. מועמדים רבים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין בכנסת ה-25. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: ירון גדות.

ירון גדות, מתמודד לרשימת מפלגת העבודה

מי אני?

"ירון גדות, בן 49, אבא לאופיר (בת 12) ונבו (10). שירתתי שירות צבאי קרבי מלא בחיל התותחנים + מילואים עד גיל 45. בוגר תואר ראשון במדעי המחשב בטכניון ומנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב. חבר מועצת העיר רמת השרון. בעלים ומנכ"ל של חברת תקשורת ופריסת סיבים אופטיים בקיבוצים ובמגזר הערבי. מאמן כדורגל ילדים".

למה לבחור בי?

"אני מתמודד כי אני חושב שעשייה ציבורית והשפעה לטווח ארוך היא כמעט הדבר הכי משמעותי שניתן לעשות. מאז רצח רבין שאחריו הקמנו את 'דור שלם דורש שלום', הייתי פעיל חברתי ועד לאחרונה כחבר מועצת העיר רמת השרון - אני משקיע מזמני הפרטי לטובת הגשמת האג'נדה שאני מאמין בה".

"אני חושב שמבין כל המתמודדים אני משלב יכולות, ידע וכישרון יחד עם ניסיון פוליטי הכרחי (אומנות האפשר) ואפשרות להתחבר ולשלב אנשים ולעבוד בצורה קבוצתית לטובת מטרות משותפות".

פרט שלא יודעים עלי:

"אני חולה על שירי ארץ ישראל הישנה והטובה ומכיר את כל המילים של השירים הכי ישנים".