לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. מועמדים רבים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין בכנסת ה-25. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: רועי קאשי.

רועי קאשי, מתמודדת לרשימת הליכוד בכנסת

מי אני?

"רועי קאשי, ליכודניק מלידה, בבית בדרום תל אביב ספגתי יהדות, ציונות, אהבה למסורת ונכונות להיאבק על עמדותי. כבר ב-1996 נלחמתי עבור נתניהו בבחירות מול פרס. עמדתי מול ביה״ס בצפון ת״א - וניצחנו. בהשראת נתניהו בחרתי ללמוד כלכלה והנדסה בארה״ב, הוצאתי שני תארים באוניברסיטת סטנפורד היוקרתית. תארים אלו הובילו אותי לעבודה בבנק העולמי והתמחותי בטיפול בבעיות של יוקר מחיה במדינות מתפתחות. במהלך לימודי ועבודתי שימשתי כנציג השדולה היהודית איפ״ק כלוביסט מטעמה בכל הפורומים: מהאוניברסיטאות השטופות אנטישמיות ועד עבודה מול בחרי קונגרס וסנאט כדי לשכנעם להגדיל את הסיוע הבטחוני של ישראל מול ממשל אובמה. וניצחנו".

 למה לבחור בי?

"בראיון ליערה זרד בערוץ 14, הפניתי את תשומת הלב לבעיית יוקר המחייה בישראל: 'ראש הממשלה צריך נבחרת שמובילה לידו למהפיכה הכלכלית הבאה של ישראל'. הניסיון שצברתי, הקשרים בארץ ובעולם, נתנו לי כלים לשרת אתכם בכנסת מהיום הראשון. להילחם על עמדות הליכוד בראשות נתניהו, לא לתת לפקידים למרוח אותנו, להשקיע במחוז ת״א - מהצפון ועד הדרום, ולהחזיר את המשילות של הליכוד לישראל".