לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-25. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: ארנון סגל.

ארנון סגל – מתמודד לרשימת הציונות הדתית לכנסת

מי אני?

"אני עיתונאי מזה כ-14 שנים. בעשור האחרון כתבתי דף שבועי על הר הבית במקור ראשון – 'דף הבית'. בשנה שעברה הוצאתי לאור ספר 'הבית – העבר, ההווה והעתיד של המקום הקדוש בעולם'".

למה לבחור בי?

"אני רץ לכנסת כדי להזכיר לעם ישראל בכלל ולמחנה הלאומי בפרט את חלומותיו הגדולים - ובראש ובראשונה את חלום הדורות היהודי – השבת הר הבית לתפארתו, הכרה בהר כמקום קדוש לעם ישראל ומתן חופש פולחן שם גם ליהודים; חתירה לחזרה לגוש קטיף כי בסופו של דבר לא יהיה מנוס מלהכריע את חמאס; ביטול סעיף הנכד בחוק השבות כדי שהארץ לא תוסיף להיות מוצפת בהמוני לא-יהודים; החלת הריבונות בשטחי C (60% מיו"ש); הוצאת השופטים מהוועדה לבחירת שופטים, ביטול האפשרות של בג"ץ לפסול חוקים של הכנסת ופיצול תפקיד היועמ"ש; מוכרחים ללמד את רשויות המדינה לכבד את האזרחים הטובים ובעיקר לדעת להבחין בין אויב לאוהב. ולסיכום: הימין חייב ללמוד להכריע כפי שהשמאל יודע היטב לעשות. די כבר לברוח מעצמנו ומבשורתנו".