אין עוררין שנספרסו שולטים בעולם מכונות הקפה הבייתי למרות החדירה של חברות ענק כגון דלונגי וכד' שאולי מספקות מכונות משוכללות יותר אבל נספרסו יודעים עדיין לתת מענה פשוט וכיפי לתפעול לצד סגנונות קפה מגוונים במחיר שפוי לכל בית, מרווקים ועד משרד קטן.

 חדשנות היא ערך מרכזי בנספרסו, פועלת לפיו ודואגת כל העת לייצר ולחדש לקהל הלקוחות, על מנת להפוך את רגע שתיית הקפה לרגע המיוחד של  היום ולכן יאו בנסםרסו עם כמה חידושים מסקרנים במיוחד, חלקם מעט מוזרים וחלקם גאוניים. 

תערובת קפה בסגנון פילטר בטכנולוגיה פורצת דרך
לא רק אספרסו. נספרסו השיקו קפסולות מיוחדות שיש להן חירור עדין שמספק טפטוף איטי יותר של הקפה ליצירת קפה פילטר עשיר וחזק. בעיני זו יציאה חדשנית במיוחד שמספקת עוד אופציה לקפה.
התערובת החדשה מציעה חוויה ייחודית המתחילה עוד לפני שהקפה מוכן.  מתחילים את טקס הבוקר החדש שלכם - מסירים את העטיפה החיצונית המכסה את הפילטר הנמצא בפתח הקפסולה. גילוי הפילטר מאפשר ליהנות מהארומה הטרייה של הקפה שבקפסולה. לאחר מכן מכניסים את הקפסולה למכונה ומתפנקים עם קפה ארוך ועוצמתי בסגנון פילטר.
תערובות הקפה בסגנון פילטר, כוללות תווי קלייה עוצמתיים במיוחד המשולבים עם תווים אדמתיים ומעושנים, לצד טעמים מעודנים של קרמל ודבש היוצרים יחדיו כוס קפה עשירה. 

סוניה נסטסה, מנכ"לית Nespresso ישראל: " נספרסו, כחברה שהובילה את שינוי תרבות צריכת הקפה בבית, ממשיכה לחדש כל העת, תוך מתן מענה לצרכי הלקוח ושימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. בנוסף לשמירה הקפדנית על איכות הקפה, החדשנות מהווה עבורנו ערך מרכזי ובאה לידי ביטוי בפיתוח מוצרים חדשים הן בתחום מכונות הקפה והן בתחום תערובות הקפה המצוינות שלנו".

קפה עם אבטיח, נענע ולימון.. מה דעתכם? (צילום: אוסנת גואטה)
קפה עם אבטיח, נענע ולימון.. מה דעתכם? (צילום: אוסנת גואטה)

 קולד ברו אבטיח מישהו?

במקביל נספרסו משיקה קפסולות Cold Brew בסגנון חליטה קרה, במרקם קטיפתי וחלק, ותערובת קפה בטעם אבטיח וקוקוס  לצד מגוון אקססוריז לשתייה בבית ובחוץ.
בקולקציה הקולד ברו הקלאסי מפתיע וחלק במיוחד עם עומק טעמים עשיר כל הסיפור קורא בעזרת הטכנולוגיה של מערכת ה-VERTUO,  המכונה מוציאה מים חמים על מנת להפיק את המיטב מהקפה, ולאחר מכן, מים שאינם חמים להורדת רמת המרירות והבאת הקפה לטמפרטורה המושלמת.  התערובת מתאימה למכונות Vertuo Next ו- Vertuo Pop.
הקולקציה מורכבת מפולי הקפה מברזיל, גואטמלה ומדינות נוספות ובקולקציית הקיץ יכללו טעמים נוספים כגון אבטיח שאני אישית לא התחברתי וקוקוס שדווקא  היה ממש מפתיע ועדין. אבל הקלאסי ממש טוב . עבור מכונת Vertuo
לצד הקולד ברו השיקו נספרסו גם תערובת לקפה קר מאתיופיה ואינדונזיה שממש אהבתי שהכי מתאים לשתות כאספרסו כפול על קרח למי שכמוני, לא אוהב קפה גדוש במים, תערובת קפה קר בטעם קוקוס ותערובות קפה מעט יותר מתובלות.

 ***

לצד הטעמים המרעננים, נספרסו משיקה סדרת אביזרים מעוצבים להפליא, המשלימה את הקולקציה החדשה, אשר הופכים לפריט חובה בקיץ הקרוב. ביניהם,  מגש קוביות קרח יפהפה, כוסות לשתיית קפה קר ועל בסיס המתכונים ובקבוק קפה קר לדרך ,Nomad Tumbler  האידיאליים לרגעי קפה בבית ובדרכים. ולאלו הרוצים לאמץ את חוויית הבריסטה המלאה, יוכלו ליהנות משייקר בריסטה של נספרסו המגיע בצבע אקוומרין מדורג במהדורה מוגבלת.