כנו בכל שנה, גם החודש התקיים אירוע ייחודי של חברת המזון- רסטרטו בהם שלושה ימים בהם מרכזת רסטרטו תחת קורת גג אחת את מיטב יצרני המזון מהעולם שיגיעו להציג, לספר ולבשל עם חומרי הגלם שלהם.  במהלך שלושת ימי האירוע יציגו ספקי המזון ושפים אורחים מטעמם מגוון רחב של חומרי גלם חדשים, טכניקות עבודה מקצועיות, שפע של טעימות ומפגש בלתי אמצעי עם אנשי מקצוע מתחום הקולינריה.  

השנה זו השנה הראשונה בה גם הקהל הרחב יכל לבוא לסיור מסודר ולטעום מלא חידושים מדהימים, לאכול פסטות מיוחדות, לטעום לחמים ופוקאצ'ות מקמחים מיוחדים, לטעום רטבי עגבניות או סרדינים מדהימים וכמובן קפה ומתוקים.
האירוע המתקיים במתחם האירועים ״בן אביגדור״, בבנוי כעיר אוכל קטנה עם מקום יוכלו האורחים לשוטט בין הדוכנים הבנויים כמסעדות רחוב, להתרשם ולטעום ממנות וחומרי גלם ייחודיים שהגיעו כל הדרך מחו"ל.  

 הנה חלק מהדוכנים שתוכלו למצוא באירוע:  

פסטה של מסעדת מישלן  השף מעוטר המישלן פאולו גרמאגליה, ממסעדת President יגיע כל הדרך מהעיר  Pompei במחוז קמפניה שבאיטליה לבשל מנות מיוחדות מטעם פסטה La Molisana המדורגת כאחת מחמש הפסטות הטובות ביותר באיטליה.  הפסטה של לה מוליזנה ידועה בעיקר בזכות המרקם המחוספס שלה שעוזר לרוטב להצמד לפסטה. מרקם זה נוצר בזכות השימוש בדיסקיות ברונזה. 

מוטי-בוחה בדוכן של חברת Mutti יכינו את ה״מוטי-בוחה״ המפורסמת, מטבוחה מהירה מעגבניות Mutti.  המוטי -בוחה מיוצרת משילוב של עגבניות פלאטי – עגבניות שלמות ומתוקות שכבר מגיעות מקולפות בפחית וחוסכות את כל ההתעסקות של קילוף עגבניות. יחד עם עגבניות חתוכות דק – פולפה, מוצר שהפך ללהיט בישראל.  

טפאס בר ספרדי  חברת  Ortiz הספרדית שמייצרת שימורי דגים איכותיים מחבל הבסקים בספרד, המפולטים ונארזים בעבודת יד מגיעה לאירוע עם שף ספרדי שיכין מנות טפאס מיוחדות עם דגי הטונה והאנשובי המשובח של Ortiz.  

פיצרייה חברת הקמח Pivetti היא אחת מ-3 טחנות הקמח המובילות, הוותיקות (1875) והגדולות באיטליה החברה מציעה מגוון רחב של קמחים איכותיים וייעודים המתאימים לשימוש מקצועי ופרטי. מטעם החברה יגיע לאירוע פיציולו איטלקי שיכין פיצה נפוליטנית בטאבון עץ.  

מעדניה  המעדנייה תכלול תצוגה של מוצרי רסטרטו יחד עם מוצרי חברת Ponti  שהיא החברה המובילה באיטליה בתחום החומצים ומתמחה בירקות מוחמצים וארטישוקים. במעדנייה תוכלו למצוא גם את מותג Palirria – עלי גפן איכותיים מיוון. Palirria נחשבת ליצרנית מאכלים יוונים מסורתיים מהגדולות ביוון. עלי הגפן מגולגלים בעבודה ידנית! החברה תגיע עם מגלגלת שתגלגל עלי גפן במקום.  

מהגלידה ועד הפסטה. אירוע רסרטו (צילום: יחצ)
מהגלידה ועד הפסטה. אירוע רסרטו (צילום: יחצ)

פסטה בר  בפסטה בר יבשלו שפים של חברת Menu האיטלקית יחד עם מותג הפרמזן האיטלקי Parmareggio ופסטות של המותגים האיכותיים De Cecco ו וMorelli – המייצרת את פסטה "בוסיאטה" שהפכה ללהיט בישראל. 

בייקרי מותג הקמח Petra יציג קמחים המיוצרים באמצעות טחינה באבני ריחיים יקים מאפיה של לחמים אותם ניתן יהיה לטעום בשילוב עם חומצי הבלסמי האיכותיים של Leonardi, משפחה איטלקית המייצרת חומצים בלסמים כבר יותר מ 150 שנה. במגוון ניתן למצוא חומצים המיושנים בין 3 שנים ועד ל 100 שנה.  

מטבח סיני מותג LEE KUM KEE הוא מותג הרטבים הסיניים המוביל בעולם. שפית מטעם המותג תכין מנות מהמטבח הסיני. המותג הביא לארץ את הבשורה של הסויה הסינית המתאימה למוקפצים ובישול בחום לאחר שעד כה היה ניתן למצוא בישראל רק מותגים בינלאומיים יפנים המתאימים בעיקר לטבילה וסושי. המנות הסיניות יוגשו בשילוב עם אורז Sarisang Dao – אורז יסמין HomMali ריחני ואיכותי מתאילנד. 

גלידה בתוך בריוש? חברת Fabbri האיטלקית המתמחה במוצרים לגלידה וקונדיטוריה תגיש בדוכן שלה בריושים חמים בטוסטר מיוחד עם גלידה קרה ודובדבני אמרנה. חברת Nappi מדרום איטליה תגיש גלידה וגלידת Soft במגוון טעמים ותוספות. המותג האיטלקי הוותיק מתמחה בייצור מחיות ותוספות לתחום הגלידה והקונדיטוריה. 

מעבדת קפה   חברת הקפה Diemme האיטלקית תביא לארץ מגוון בלנדים חדשים של קפה טרי   Fresh Roasting כמו גם קפסולות אלומיניום חדשות לשימוש ביתי.  

מהגלידה ועד הפסטה. אירוע רסרטו (צילום: יחצ)
מהגלידה ועד הפסטה. אירוע רסרטו (צילום: יחצ)
 

אודות רסטרטו 

חברת רסטרטו היא אחת מיבואניות המזון המובילות בישראל המתמחה ביבוא, הפצה ושיווק של חומרי גלם איכותיים, מוצרים מוגמרים וציוד לשוק המקצועי והקמעונאי. רסטרטו מתחמה ביבוא חומרי הגלם הטובים ביותר לצד הנגשת שיטות בישול ומגמות קולינריות מרחבי העולם. 

בחברת רסטרטו מאמינים שחומרי גלם איכותיים מתחברים למסורת וסביבה בה הם נוצרו. בחברה מקפידים לבחון מסורות קולינריות של המותגים איתם הם עובדים, מבקרים במפעלים, לומדים ומבינים את ייחודם ומדוע המותגים הנבחרים הם הטובים ביותר בתחומם. בסופו של דבר, הצרכן הסופי נהנה מחוויה קולינרית ביתית ברמה של מסעדה.  

  

לינק לרישום לסיור: https://lp.vp4.me/orxc 

06-08.06.2023  אולם האירועים בן אביגדור תל אביב