טרנד הפודטראקס מסרב ללכת ולנו אין ממש בעיה עם זה, כי אין כמו לדלג מדוכן לדוכן ולטעום מלא דברים טעימים ולדמיין לרגע שאנחנו בחום הלוהט של קליפורניה ובכל פינה מחכות לנו משאיות אוכל קטנות ומושחתות עם סנדוויץ קובני, טורטיות מקסיקניות או עוף מטוגן.

עד שזה יקרה אתם יכולים להסתפק בפסטיבל השנתי של חוצות שפיים שמארח מגוון פוד טראקס מרחבי הארץ, לצד פוד טראקס הממוקמים במתחם באופן קבוע.

חוצות שפיים (צילום: אפיק גבאי)
חוצות שפיים (צילום: אפיק גבאי)

ביום שישי, ה-16 ביוני, לאחר שני פסטיבלים מוצלחים, יחזור הפסטיבל בפעם השלישית עם אורחים חדשים במגוון סגנונות וטעמים, הופעות ואווירה שמחה. 

מה אוכלים? "בא לי הודי", דוכן אוכל הודי ביתי ואותנטי / עגלת האוכל האסייתית "לה גורדיטה" עם מנות מיוחדות כמו כנפיים מטוגנות ברוטב קרצ'וגאנג קוריאני, נאם טוק ועוד / "ג'חנון הגבעה" עם ג'חנון בעבודת יד, גם ללא גלוטן קובנה, קובניה ועוד / אסלאם קשוע, שבפודטראק שלו תמצאו עראייס וקבב טעימים במיוחד, וגם דוכן הקריספי צ'יקן "קריספי צ'יקן & GO".

חוצות שפיים  (צילום: אפיק גבאי)
חוצות שפיים (צילום: אפיק גבאי)

לצד כל אלו, תפגשו בפסטיבל גם את "הקבועים" של חוצות שפיים, בהם: לוניו פיש אנד צ'יפס - עם מבחר מנות רחוב מעולמות הים דוגמת פיש אנד צ'יפס, המבורגר ים ושווארמה דג / המעשנת של ניסן - בשר מעושן במשקל, כריכי בשר מטורפים, המבורגר ובירה קרה / איצ'ה בר פיצה - פיצה איטלקית בעבודת יד, סלטים וקלצונה ודוכן דרוזי עם מאפים חמים מהטאבון ותבשילים ביתיים שאפשר גם לקחת הביתה.

סך הכל נשמע כמו הרבה ביסים שיש לכם לקחת אז תתחילו להכין את עצמכם מעכשיו. 

פסטיבל פוד טראקס - מהדורה שלישית יום שישי, 16.06, 15:00-10:30 מתחם חוצות שפיים.

הכניסה חופשית