זוכה תוכנית הראליטי "משחקי השף", השף תום לוי, ממשיך במסורת שיתופי הפעולה עם מותג הוויסקי "שיבס ריגל" ופותח פופ-אפ למשל שני ערבים בלבד (4-5 בספטמבר). בפופ-אפ Whiskey-chef experience הוא יציע ארוחה זוגית בת 5 מנות, בליווי קוקטיילים שיכין שגריר המותג הבינלאומי המיקסולוג ריס ווילסון. 

זוהי המסעדה הראשונה שפותח לוי, למרות שבאמתחתו 15 שנים של עבודה במטבחים מובילים (כתית, רפאל, קלארו), והתמחויות במטבחי על בעולם (גורדון רמזי, רובושון). 

שף תום לוי  (צילום: אפיק גבאי)
שף תום לוי (צילום: אפיק גבאי)

במהלך הפופ-אפ ישתלטו ווילסון ולוי על חלל בר הפנטסטיק, ויציעו ארוחת 5 מנות עם קוקטיילים מותאמים על בסיס הוויסקי האהוב. בין המנות שיוגשו במסעדה: טארטלט טרטר טונה איולי יוזו - עם אפונת וואסבי, שאלוט, ג'ינג'ר צ'ילי, ג'ל פונזו, טוביקו; סביצ'ה דג דובדבן - עם שאלון, נענע, צ'ילי, פטרוזיליה, כוסברה ויניגרט רוויון סלרי, שמן ירוק, פרחי בזיליקום סגול; פילה בקר קרם שורשים - עם גראטן תפו"א בחמאה חומה ותימין, בצל מושחם, צר בקר ויין אדום. 
בין הקוקטיילים שרקח ריס ווילסון שגריר Chivas Regal תמצאו: Anytime Manhattan - וורמוט לבן, קורדיאל אבטיח וטיפה של שמן בזיליקום טרי, Chivas 18; או Get Minted - מיץ לימון, רוזטה וביטרים Chivas Extra 13 Tequila Cask.

הפופ-אפ יהיה פתוח ב-4-5 בספטמבר
מחיר לזוג: 550 שקלים.
להזמנות: https://blend.co.il/search?cgid=chivas