שיטוט רדנומלי באפליקציית הסרטונים הפופולרית "טיקטוק", יעלה לכם את שיר המלחמה של אלעד והנחש, לצד טירוף שכולו גלידה לבנה ורכה שקיימת כבר מלא זמן במקררים שלנו - ורק עכשיו הפכה לוויראלית ונחטפה מהמדפים. 

לפני כשבוע העלתה בחורה אנונימית בשם לימור פרידרברג, שבכלל מתעסקת עם אורח חיים בריא, סרטון לטיקטוק בו היא מספרת לאומה החבולה, שרק מחפשת דברים להתנחם בהם, על שלגון היוגורט שנקרא "היוגורטיה" מבית פלדמן שהיא מצאה במקררים, על כמה הוא נמס בפה ועל מעט הקלוריות שבו, בעודה היא זוללת אותו בהנאה. הסרטון הזה גרף מעל 200 אלף צפיות.

@limorfridenberg

♬ Acoustic guitar chill (no wave sound)(1254171) - KBYS

מאותו הרגע, החל טירוף בטיקטוק בו כל העולם, אחותו וחייליו מתחילים לשוטט ברחבי מקררי הגלידה בארץ בחיפושים אחר אותו שלגון, כשבמקביל נוצרת היסטריית מחסור, בדיוק כמו עם שלגון הפיסטוק. מתברר שעם ישראל לא לומד מהיסטריות.

אז אתם יכולים להרגע, שיחה קצרה עם חברת פלדמן גילתה שהם עצמם היו בשוק מההיסטריה הפתאומית והמחסור בשווקים והם הגבירו את הייצור של אותו שלגון יוגורט מופלא. לדברי החברה, נכון לכרגע המדפים די מלאים - אז רוצו לקנות!

ואם אתם שואלים במה מדובר, אז מדובר בשלגון הבנוי מתערובת חלבית מוקצפת קפואה המכילה יוגורט bio. רק 128 קלוריות בלבד ליחידה. הטעם מאד יוגורטי- וניל חמצמץ, בעלת מרקם קרמי עשיר גם כשהוא יושב בהקפאה וזה היתרון הענק של הגלידה הזו. הרכות המטורפת שלה.
אני אישית ממליצה לטחון אותה עם פירות קפואים או אפילו קצת אייריש קרים וחתיכות שוקולד ויש לכם פרוזן ביתי מטורף בכמה שניות.