אחרי 30 שנה מגיע עידן חדש למותג הבינלאומי המצליח: מותג פפסי מקס עובר שינוי ונפרד מהמיתוג הישן, נשאר עם המתכון האהוב ומשיק שפה חדשה – פפסי זירו, מקסימום טעם, זירו סוכר.

החל מהחודש ישראל מיישרת קו לשינוי העיצובי של פפסיקו העולמי: פפסי זירו החדש יגיע לכל רשתות השיווק ונקודות המכירה

פפסי המשווק על-ידי טמפו, חברת המשקאות המובילה בישראל, משיק שם, שפה ונראות חדשים. מעתה ייקרא פפסי זירו:PEPSI ZERO – MAXIMUM TASTE, ZERO SUGAR

פפסי מקס הושק לפני 30 שנה והפעם האחרונה בה הציג לוגו ושפה חדשים הייתה לפני 14 שנה. כעת, המותג מחדש ויזואליה בכל העולם וגם בישראל מצטרפים להשקה.

מיתוג חדש. פפסי זירו (צילום: יחצ)
מיתוג חדש. פפסי זירו (צילום: יחצ)

המראה החדש הוא קפיצת מדרגה נועזת עבור המותג. בין העדכונים המרכזיים ניתן למצוא את חידוש הלוגו כאשר הפונט ב"בולד" עם שילוב של אלקטריק בלו ושחור המסמל "ללא סוכר" וה"דופק" החדש - נכס עיצובי חי ונושם המאפשר לפפסי להתגמש ולהתאים את המראה שלו לכל סביבה, פלטפורמה או שותפות.

הלוגו והזהות החזותית החדשים של פפסי מביאים את הנועזות שלו, מחזקים את המותג ומבטאים את העולמות אליהם הוא מחובר: תרבות הפופ, ספורט, מוזיקה, אוכל, בידור ועוד.

PEPSI ZERO - בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה.