חוויית הטעימות של Aria

מכירים את זה שאתם יושבים במסעדה, מסתכלים על התפריט ולא יודעים מה להזמין? במיוחד למתלבטים או למי שרוצה את החוויה השלה, מסעדת Aria הוותיקה תאפשר ליהנות מחוויית טעימות בת 12 מנות.

המסעדה יושבת במבנה היסטורי דו-קומתי והיא שילוב של מסעדת שף ולאונג'-בר, ששוכנים זה מעל זה. Aria מציעה חוויה קולינרית עשירה ומוקפדת, תחת ידיו של מושיקו אברהם - שף צעיר ומבטיח, שמציג תפריט מודרני עם נגיעות מדרך המשי.

כעת, בכל שלישי, רביעי ושבת, המסעדה תציע חוויית טעימות בת 12 מנות, שבנה השף, אשר מבוססת על המנות שאסור לפספס כשרוצים את חוויית Aria הכוללת. המנות מייצגות את מטבח ה-Aria בצורה הטובה ביותר.

Aria היא למעשה מסעדת שף מקומית עם השפעות מדרך המשי. השף מושיקו אברהם, שמוביל אותה כעת (בעבר הייתה בידיו של גיא גמזו) מגיע מבית בוכרי מסורתי. יחד עם הניסיון שצבר, הוא משלב בין טכניקות בישול מודרניות, חוויות שאסף בעולם, חומרי גלם מקומיים ואוזבקיים וטעמים מהבית ברמלה. 

בין המנות בתפריט החדש: טארטלט זרעי קימל, כמון ובקר נא; מנטו בעבודת יד; פטריות מפחם וסלרי; טרטר דג ים.
חוויית הטעימות תעלה 630 שקל לזוג.

קולקציית השוקולד של רביבה וסיליה (צילום: יעל יצחקי)
קולקציית השוקולד של רביבה וסיליה (צילום: יעל יצחקי)

מקנחים אצל רביבה וסיליה 

המוסד הקולינרי "רביבה וסיליה" השיק לאחרונה קולקציית שוקולד בוטיק חדשה. זאת הפעם הראשונה מזה 36 שנה, שהמותג יוצא מגבולות הפטיסרי ומשיק מותג על טהרת השוקולד. 

מי שמובילות את פרויקט השוקולד של "רביבה וסיליה" הן שף קונדיטור עדי ברזילי ושף קונדיטור מיכל אטלס. ברזילי כבר 3 שנים מתפקדת כמנהלת המקצועית של כל תחום הקונדיטוריה והלחם ברביבה. לטובת הפרויקט התגייסה גם אטלס, מרצה במגמת הפטיסרי בביה"ס בישולים. 

קולקציית השוקולד כוללת 6 טבלאות שוקולד - שוקולד מריר שקדים והדרים, שוקולד חלב עם אגוזי לוז ושוקולד לבן עם פיסטוק וקריספי פטל, שוקולד דולסה קפה, שוקולד מריר ממולא פרלינה פיסטוק, שוקולד חלב ממולא קרם וניל. 

כמו כן, טבלאות עגולות - שוקולד מריר ממולא קוקוס קלוי שוקולד חלב עם שביבי עוגיות; 2 ברים ארוכים - דולסה ולבן פטל; 4 טראפלס - טראפלס גנאש וניל, טראפלס רום, רושה וטראפלס זהב; ושברי שוקולד - חלב עם עדשים צבעוניות ומריר ללא סוכר עם שקדים ואגוזים קלויים.