חשבתם שהכרתם את כל הסודות של הקטשופ? תחשבו שוב! סרטון טיקטוק שזכה למיליוני צפיות חושף טריק מפתיע שיקל משמעותית על חובבי הקטשופ.

ג'ורדן_The_Stallion8, כוכב רשת ידוע בזכות הסרטונים הוויראליים שלו, חשף לאחרונה שיטה גאונית להוצאת קטשופ מבקבוק הפלסטיק הלחיץ של היינץ - בלי מאמץ מיוחד או "גרפס" מצד הבקבוק.

@heinz_us #stitch with @Jordan_The_Stallion8: who says classic brands can’t learn new tricks? #heinz #ketchup #hack #viral #fyp ♬ original sound - heinz

לדבריו, הטעות הנפוצה היא אחיזה בחלק המרכזי של בקבוקים הנפוצים כיום. "ככה, צריך ממש להתאמץ כדי שהקטשופ יזרום", הוא מדגים. "אבל, אם תלחצו על הצדדים של הבקבוק ואז תשחררו, הלחץ יגרום לקטשופ לצאת החוצה בקלות".

ג'ורדן אף טען כי כתב עבודה אקדמאית על ההיסטוריה של בקבוקי הקטשופ. הוא סיכם את ההתפתחות: "בקבוק הזכוכית המקורי נוצר ב-1890, בקבוק הפלסטיק הלחיץ הומצא ב-1983 וב-2001 עברו לבקבוקי 'הפוכים' כדי לשפר את זרימת הקטשופ".

עם זאת, המומחה הזהיר שהשיטה פחות יעילה כשהבקבוק כמעט ריק, אך עודד את כולם לנסות בכל זאת. גולשים רבים הביעו תדהמה: "לא ייאמן שחברות משקיעות מיליונים בפיתוחים כאלה ולא משתפות אותנו!", כתב אחד המגיבים. לסיום, טיפ אחרון: חברת היינץ ממליצה לאחסן קטשופ במקרר ולא להשאיר אותו בחוץ.