יום העצמאות ה 76 למדינת ישראל, יצוין השנה על רקע המלחמה שמלווה אותנו מאז ה 7 באוקטובר. למרות זאת, המגמה המסתמנת השנה היא פחות חגיגות ראוותניות ויותר מפגשים אינטימיים עם המשפחה והחברים.

לפיכך פנינו לקנקון שהינה רשת חנויות הקולינריה המתמחה בבשרים, דגים ופירות ים ייחודיים, על מנת שנשמע מהם הבשורות למנגל השנה.

בגזרת הבשרים ימשיכו להוביל את המגמה מלכי המנגל שהם האנטריקוט, הפילה, הצלעות והסינטה. מקנקון מוסרים שהציבור הישראלי השנה, שברובו יארח בצורה מצומצמת יותר, בוחר להתמקד בנתחים היותר איכותיים כמו הפורטרהאוס שהינו נתח בשר המורכב מ 40% פילה ומ 60% סינטה ובין 2 הנתחים מפרידה עצם בצורת T אותה ניתן להסיר ולפרק את הנתחים. לאלו מכם שלא מתכוונים להדליק מנגל אבל עדיין רוצים ליהנות מנתחים מובחרים, מומלץ לקחת את הטי בון שהוא שילוב של סינטה וחלק קטן מהפילה וגם הוא מופרד בעצם. מומלץ לסגור אותו במחבת טובה עם שמן כ 2-3 דקות מכל צד ולאחר מכן להעביר לתנור שחומם מראש ל 200 מעלות ומשך 8-10 דקות. התוצאה מופלאה והטעם עשיר. בקנקון מוסיפים שהמגמה האחרונה בקרב חובבי הבשר הישראלים, מצביעה על עלייה בצריכת נתחים עם עצם. כמו כמו לדוגמא הפריים ריב שהינו נתח אנטריקוט על עצם, הסטייק ניו יורק שהינו סטייק סינטה מקוצב עם העצם וכו.

טומהוק עגלה (צילום: אנטולי קריניצקי)
טומהוק עגלה (צילום: אנטולי קריניצקי)

מרבית לקוחותינו נוהגים להשלים את הסל עם מנות בשר המוגדרות כנשנוש קליל ומלא טעם, אותם מגישים לפני המנה העיקרית. בקנקון ייצרו במחלקת השרקוטרי שלהם, קולקציה מורחבת של נקניקיות וואגיו משודרגות כמו לדוגמא: מנקניקיות פרימיום,  נקניקיות כמהין, נקניקיות פטרוצאן ועד לנקניקיות משוגעות במילוי גבינות כמו צ'דר, פרמזן או גבינה כחולה.

עוד מלהיטי השנים האחרונות שצוברים תאוצה אלו הם חטיפי אסאדו וואגיו שהם לדעת רבים הנשנוש האולטימטיבי וקל להכנה, דקה מכל צד על הגריל או מחבת לוהט ויש לכם פתיחה מרשימה לכל אירוח. אבל הבשורה הצרכנית הגדולה מכולן של קנקון לחג הזה, מגיעה מכיוון הכבד אווז שיימכר בסניפי הרשת במחיר של 349 ₪ לק"ג בלבד!.

חטיפי אסאדו וואגיו (צילום: אנטולי קריניצקי)
חטיפי אסאדו וואגיו (צילום: אנטולי קריניצקי)

סניפי קנקון במודיעין, ראשון לציון, אשדוד ונתניה יעבדו בערב יום הזיכרון בין השעות 08:00-19:00, בערב יום העצמאות 08:00-17:00, וביום העצמאות 08:00-16:00.