1. שטראוס מרחיבה את המותג “אחלה" עם ההשקה של סדרת רוטבי טחינה בבקבוק. הסדרה נועדה לתת מענה אלטרנטיבי לרטבים המבוססים על מיונז. בסדרה שלושה טעמים: עשבי תיבול,שום ולימון ועגבניות ופלפלים.
מחיר: 9.90 שקלים בשופרסל דיל.
בשורה התחתונה: אני לא אוהבת רטבים מוכנים מראש כי הם מפוצצים בחומרים משמרים, אבל אם כבר רוטב מוכן, אז שיהיה על בסיס טחינה. הרטבים החדשים מגיעים בבקבוק לחיץ ונוח לשימוש. מבחינת הטעם, משום מה יש לרטבים טעם מעט מתקתק שהיינו מוותרים עליו. אבל  בכל זאת, אנחנו הכי אהבנו את רוטב השום-לימון.

2. כרמל דיירקט מצרפת מכשיר חדש מסדרת המותג סלייסר: מעבד מזון “ספירל סלייסר" החותך ירקות בצורות כמו פסטה, צ’יפס, ז’וליאנים ועוד.
מחיר: 290 שקלים.
בשורה התחתונה: המכשיר החדש נוח לתפעול וקל לניקוי. הוא מתאים לחובבי הגאדג’טים ולחובבי הקישוטים. מי שנמנע מגלוטן, אך עדיין רוצה לאכול פסטה, יוכל להכין באמצעותו פסטת ירקות נטולת חיטה.


צילום: אסף אמברם
 
3. רשת בורגראנץ’ החלה לשווק את ארוחות הקומבינה המשפחתיות שלה תחת הקונספט של הארוחה המשפחתית הזולה ביותר. הארוחות המשפחתיות של הרשת הישראלית כוללות שתי מנות ראנץ’ למבוגרים, שתי מנות ראנץ’ לילדים, צ’יפס, טבעות בצל, נקניקיות, ארבע כוסות שתייה ומתנות לילדים.
מחיר: 110 שקלים.
בשורה התחתונה: המחירים של רשתות המזון המהיר עלו משמעותית בשנים האחרונות, כך שארוחה משפחתית יכולה להגיע בקלות ל-200 שקלים. בבורגראנץ’ מוזילים את המחיר על ידי מנת שרינג, שגודלה מספיק בהחלט למשפחה, כך שאם כבר לאכול ג’אנק פוד, אז לפחות במחיר הגיוני.

4. תנובה החלה לשווק את “המעדנייה של פיראוס" במדף הגבינות. זוהי סדרה חדשה, שתכלול בשלב הראשון שלושה מוצרים: בולגרית 24% , בולגרית מעודנת 5% וצפתית 5%. המוצרים מגיעים באריזות הניתנות לפתיחה וסגירה חוזרת.
מחיר: 13.50-28 שקלים.
בשורה התחתונה: האריזות החדשות מאוד דומות לאריזות המוצעות במעדנייה מתוך רצון להוזיל את מחירי המדף של המוצרים. הגביעים של האריזות שקופים ונסגרים הרמטית על מנת לשמור על טריות.

צילום: ברוך נאה
 
5. המותג בדין מבית יוניליוור מציע תרסיס ריחני למייבש הכביסה בשני ניחוחות, במיוחד לימי החורף שבהם השימוש במייבש כביסה גובר. את התרסיס יש להתיז לקראת סיום פעולת המייבש או לאחר ייבוש בתלייה.
מחיר: 14.80-19.10 שקלים.
בשורה התחתונה: התרסיס מעצים את הריח של מרכך הכביסה, אשר הולך מעט לאיבוד במהלך הייבוש. ניתן להתיז אותו גם בחלל הבית או ישירות על הבגדים בארון, וכך לרענן אותם.

6. חטיף טריפלמיקס עם קרם אגוזי לוז ודגנים, מבית המותג גרין, בשיווק של חברת סידס. 
מחיר: 13.90 שקלים למארז.
בשורה התחתונה: אין הרבה חדש תחת השמש. עוד חטיף בריאות, שמתאים גם לנשנוש וגם כקינוח. מה שהופך אותו לאטרקטיבי זה המחיר הסביר.

 
 
7. שבבי בצל מטוגן ומוכנים לשימוש מבית המותג “מאסטר שף".
מחיר: 13.90 שקלים.
בשורה התחתונה: תוספת שאמורה לדרג את הארוחות לבשלנים העצלנים. השבבים קראנצ’יים ומעט שומניים ומתאימים לשדרוג אורז, פירה ועוד. מצד שני, בתוך חמש דקות תוכלו לעשות זאת בעצמכם ללא מאמץ מיותר.


 
8. סדרת קונפיטורות מופחתות קלוריות בשלושה טעמים: תות שדה, משמש ודומדמניות שזיף, מבית יד מרדכי. הסדרה מכילה 45% פחות קלוריות, והיא ללא ממתיקים מלאכותיים או סוכר לבן. 
מחיר: כ-12.90 שקלים.
בשורה התחתונה: במיוחד בימים הקרים, כיף להתפנק בקונפיטורות בלי לדאוג למשקל. טעמן של הקונפיטורות החדשות נשאר איכותי למרות ההפחתה הקלורית.


צילום: דן לב
9 מחלבת מולר מרחיבה את סדרת היוגורט Muller Simply Fruit. אל הסדרה, שמבוססת על יוגורט עם חתיכות פרי ללא חומרים משמרים או ממתיקים מלאכותיים, מתווסף יוגורט עם 0% שומן.
מחיר: החל מ-4.90 שקלים.
בשורה התחתונה: היוגורט במרקם קרמי, דל לקטוז ומכיל רק 59 קלוריות לגביע. הוא גם קיבל את תו אגודת א.י.ל, כך שהוא מתאים לחולי סוכרת.

צילום: אסף אמברם