1. רולדין משיקים קולקציית לקינוחים כשרה לפסח בעבודת יד. בקולקציה: עוגות, קינוחים ומקרונס צרפתיים. חלק גדול מהקינוחים מגיעים בגרסת פרווה, כדי שיתאימו לקהל שומר הבשר־חלב בארוחת החג.



מחיר: מ־45 שקלים לעוגה. בשורה התחתונה: כמו תמיד, עוגיות המקרונס של רולדין מגיעות במגוון טעמים מרעננים. אהבנו במיוחד את עוגת ברולה קרמל על בסיס ביסקוויט שוקולד, קרם ברולה קרמל ומוס שוקולד לבן על תחתית קרמבל פרלינה שוקולד לבן.



2. השף־קונדיטור מיקי שמו מציע קולקציה כשרה לפסח שהיא מעין אדפטציה לעוגות ולעוגיות שאנחנו מנשנשים כל השנה. בין העוגות: עוגת מוצרט, טריקולד, עוגת גבינה ועוד. בין העוגיות: עוגיות פררו רושה, מקרון קוקוס, עוגיית קינמונים ועוד. 



מחיר: עוגות - 55־160 שקלים, עוגיות - 35־38 שקלים. בשורה התחתונה: העוגות של שמו כמעט גרמו לי לשכוח את עוגיות הבוטנים והקוקוס המאוסות. ניסיון מעולה של שמו להכשיר את העוגות הקלאסיות והאהובות.



3.סלטי צבר מחזירים למדף את אחד ממאכלי החג הפופולריים - החזרת.



מחיר: 9־11 שקלים. בשורה התחתונה: עם חזרת יש שתי אופציות - או שאוהבים או שלא. אני לא.מי שכן אהב, טעם וציין שמדובר בחזרת קלאסית בעלת טען מעודן.





4.חטיפי קרקר כשרים לפסח מבית אסם. החטיפים מתאימים כארוחה קלה או כנשנוש, והם ללא גלוטן. מחיר: מ־7.90 שקלים. בשורה התחתונה: נשנוש מצוין אך לא דל קלוריות בכלל. הולך מעולה עם שוקולד או גבינה.



5. מותג חטיפי השוקולד קליק מבית יוניליוור משיק לרגל החג: קליק מצה בתפזורת ובטבלת שוקולד. מחיר: מ־5.40 שקלים. בשורה התחתונה: שילוב נחמד של מצה עם שוקולד. אומנם יש בו יותר שוקו־ לד ממצה, אך אי אפשר לאכול ממנו יותר מדי כי המצה בכל זאת מנפחת.
6. חברת תבליני טעם וריח משיקה מרינדות לעוף כשרות לפסח בשלושה טעמים: פפריקה עם שום ועגבניות, צ׳ילי חריף עם שום ועגבניות ושום עם עשבי תיבול ונגיעות לימון. מחיר: 4.90־5.90 שקלים. בשורה התחתונה: הסדרה מבוססת על תבלינים טבעיים, ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל. הם קלים לשימוש, רק להוסיף מים ושמן ולהשרות מספר דקות.
7. חברת תומר משיקה פסטה כשרה לפסח. מדובר באטריות אורז של המותג Chef Gluten Free שמגיעות בצורות כמו פנה ופוזילי.

מחיר: 8 שקלים. בשורה התחתונה: פתרון מעולה למי שמתקשה לעבור את החג ללא פסטה. האטריות אינן מכילות גלוטן והן עשויות מאורז חום או לבן.



8.רשת מקס ברנר משיקה קולקציית מארזים לקראת פסח. הקולקציה כוללת מארזי שי מהודרים ומעוצבים בקופסאות עץ ופח. מחיר: מ־99 שקלים. בשורה התחתונה: מתנה נפלאה למארחים ולחובבי השוקולד. במארזים יש השוקולדים הפופולריים של מקס ברנר, ובחלק ניתן לשלב גם יינות.



9.ביוניליוור משיקים גרסה כשרה למותג ״פתית״ - פתית תירס ללא גלוטן עם 26 קלוריות בלבד ליחידה. מחיר: מ־17.10 שקלים. בשורה התחתונה: הפתית הוא התחליף המושלם בעיני למצות, הוא דל שומן ודל קלוריות. הטעם שלו מעודן והוא הולך מצוין עם ממרחים ומטבלים.