והנה זה מגיע, חמישיבידוד ואיתו המשלוח השבועי להעלאת מצב הרוח.

הפעם הזמנו מאחת המסעדות שאני אישית יותר מעריכה ואוהבת- ניניהאצ'י - מסעדת סושי כשרה שיש סיכוי ענק שאתם לא מכירים וההפסד כולו שלכם. הבעלים הם אודי ויואב, בוגרי קיוטו  מוכשרים ומנוסים, שהוכיחו לתל אביביים שהשילוב בין סושי לכשר לא גורע ולו בטיפה מאיכות המוצר וטעמו. 
ניניהצ'י הביאו לסצנה קודם כל עיצוב פורץ דרך, מהלוגו ועד עיצוב המסעדה והשקיות. הכל מהודק, יוצא דופן בניראותו וצבעוני. אבל במה שהם תמיד הצטיינו היה הסושי המעולה שלהם, לא משנה מתי , תמיד ידעתי שאקבל שם סושי מושלם, אורז שבושל בצורה הכי מדוייקת, דגים טריים, שילובי טעמים נכונים ומגוון עשיר של מנות מסביב וכל זה בלי שואו, שף מפורסם או יחסי ציבור רועשים- רק אוכל משובח ושירות מעולה.

לכן הייתה בי ציפיה לא קטנה למשלוח הזה, המנות שבחרתי היו טיפה שונות מעוד מסעדה אסייאתית והמטרה שלנו הייתה לחוות, כמו תמיד, ערב שיגרום לנו להרגיש שזה לא עוד יום סטנדרטי של בידוד.

קורונה אאוט - סלמון אין

פתחנו בקבוק קטן של סאקה קר שהכנו מראש, (למרות שבדיעבד גילינו שיכולנו לקנות גם את זה מהמסעדה), ובעדינות פתחנו את השקיות היפייפות שהגיעו אלינו.
כמו שאמרתי קודם, המטרה שלנו ב"חמישי משלוח" היא לא עוד משלוח אוכל, אלא משלוח שיגרום לנו הרגיש כאילו אנחנו בדייט / בחוץ / במסעדה (מיחקו את המיותר) ולכן הזמנו מנות שיש בהן יותר סטייל, לא עוד מוקפץ אלא כמה רולים מעניינים של סושי, טאטאקי בקר, סלט סשימי וגיוזה.
פתחנו את כל הקופסאות, צילמנו מייד לאינסטגרם וניגשנו אל המלאכה.
גיוזה עוף 4 יח' 39 שקלים
טטאקי פילה בקר פילה בקר צרוב קלות, פרוס דק, ברוטב פונזו. עם בצל לבן וירוק (69 שקלים)
סלט סשימי סלמון, טונה ובס, מלפפון, גזר וצנון. כוסברה, נענע, בצל ירוק ופלפל חריף (55 שקלים)
רול טונה, אבוקדו ובצל ירוק, עטוף בטטאקי סלמון (48 שקלים)
רול משולש סלמון, טונה, אינטיאס ואבוקדו. (49 שקלים)

קריסטל סלמון 6 יח' ללא אורז. סלמון וירקות עטופים בדף אורז (39 שקלים)
סהכ 308 שקלים

איך היה?
ההרכב של הארוחה היה מושלם, מנות קרות, חוץ מהגיוזה החמימה, הכל בנוי לביסים קטנים שעובדים כמו שצריך עם אלכוהול בצד, כדי ליצור ארוחה שלא נגמרת ברבע שעה של בליסה מהירה, אלא כזו שעוברת לאט, שמתחסלים בה לפחות בקבוק אלכוהול אחד אם לא שניים, כזו שיש בה שיחה כיפית ותחושת שפיות קלה.

הגיוזה הייתה נחמדה, אין מה לומר שזו המנה הפחות טובה בארוחה הזו כי גיוזה כמו הרבה מאד מנות, חייבת להאכל חמה וצרובה, אחרת הבצק שלה מאבד מהאלסטיות ונהיה משעמם.
ד"א - לא הזכרתי אבל כל מנה קיבלה קופסת רוטב משלה ולכן כל מנה יצרה ביס שונה במליחות-חריפות שלו. כיף גדול

הטאטאקי בקר היה נהדר, נלעס בקלות, החיתוך היה מדוייק ולכן כל ביס ספג את הרוטב כמו שצריך. שני הרולים היו עשירים מאד בגלל שבשניהם היו שילובי דגים ולא רק דג אחד מה שייצר רול דחוס יותר ועשיר בטעמים . מרול הסלמון טונה קיבלנו רול שהיה עטוף בסלמון צרוב ונתן משחק של חם וקר, ועד הרול המשולש שהצליח להכיל גם סלמון, גם טונה וגם אינטיאס וכל זה בחיזוק אבוקדו ועדיין שמר על רעננות של ביס ששווה לקחת בלי סויה בהתחלה ולו רק כדי להנות מהדגים הטריים.

ההפתעה של המשלוח התגלתה דווקא ברול סלמון קריסטל שמגיע ללא אורז ואצה אלא עטוף בנייר אורז. רול קליל, קראנצ'י במיוחד בזכות הירקות הפריכים ועם טעם מודגש של סלמון טרי שהנוכחות שלו היא הרבה יותר גבוהה. איזה ביס כיפי.
הסלט סשימי דרש קונסטורציה אחרת, בגלל הקשיחות משהו של הירקות שהגיעו כרצועות, היינו חייבים להעביר אותו לקערה ביתית ולערבב אותו כמו שצריך עם הרוטב המצויין שלו. רק אז הצלחנו להנות ממנו - זו מנה ענקית שמכילה לא מעט נתחי דג- 3 סוגים שונים, והשילוב שלהם עם החריפות העדינה של הרוטב יצרו סלט עשיר וגדול במיוחד שבדיעבד היינו צריכים לשמור למחר... טעות של מתחילים.

ניניהאצ'י (צילום: אסנת גואטה)
ניניהאצ'י (צילום: אסנת גואטה)

מסקנות קורונה

גם הפעם הבחירה הייתה מושלמת. ניניהאצ'י מספקים משלוח מדוייק, איכותי ובעיקר חווייתי.
בכזה משלוח קל מאד לפספס. לפספס בתיבול, בחומרי גלם ובהגשה. פה לא פספסו כלום.

ניני האצ'י, בן יהודה 228, תל אביב. 03-6249228. כשר