כמו תמיד בימי חמישי התישבנו להחליט על המשלוח של "שמח חמישי", כזה שיעשה לנו שמח, שישלח אותנו  מאושרים, שמנמנים לסופ"ש שכולו עוד בידוד ושיגרום לנו לשכוח מהקורונה-שיט הזה שלא נגמר.

הפעם נתקפנו חשק לפחמימות,היינו זקוקים לזה בלאט, כל השבוע עשינו אימוני זום, בישלנו תבשילים שמצאנו באינטרנט, אפילו ניסיתי דיאטת מיצים ועכשיו כשהגענו לסופ"ש, אנחנו זקוקים לעידוד אמיתי, ועידוד זה פחמימות!  (תגידו יש משלוחי בורקס חמים?) הבחירה נפלה ועל פיצה, ועל פאפא ג'ונס כי הפיצה שלהם משלבת בין בצק, בשר ומושחתות שנשלם עליה אחר כך.

בצק. בשר. גבינה- מה עוד מבודדים צריכים
שיטוט באתר מראה שהתפריט של פאפא ג'ונס עשיר מאד,  קודם כל שתדעו שיש כמה מבצעים לא רעים שם, שווה לבדוק, יש מגוון די רחב,מפיצות רגילות עם שפע תוספות ועד פיצות עמוסות בבשרים כגון פפרוני, בשר טחון, עוף מעושן ואפילו ראשונות כגון אצבעות גבינה, כנפיים וכד'. לחובבי הגבינה יש אופציה לאקסטרא גבינה ואפלו למיקס של כמה סוגי גבינות כך שאין מצב שלא למצוא את הפיצה שלכם בכל הרעב הזה.
ככל ששוטטנו באתר , נהיינו יותר רעבים, הזמנו בזריזות את הספיישל בשר ופיצה דקה עם תערובת של 2 גבינות וזיתים שחורים, כנפיים והמתנו בסבלנות שראוייה לפרס לאור הרעב המטורף שתקף אותנו. 

פאפא גונס (צילום: אסנת גואטה)
פאפא גונס (צילום: אסנת גואטה)

אין על הביס הראשון
כבר הצהרתי על זה לא מעט פעמים במדור הזה ובכלל, אבל הביס הראשון, בעיקר שממש מורעבים, הוא חוויה חוץ גופית, אורגזמה קולינרית של כל החושים, הריח שמשתולל באף, המגע של הבצק הקריספי והטעמים הלוהטים שמתפוצצים בפה, מלוח, חריף ובעיקר חדש וחם.  אין שווה ערך לביס הראשון ב-ע-ו-ל-ם.

הבשרית ספיישל פאפא ג'ונס הייתה כל מה שרצינו, בצק לא עבה ולא דק, כזה שיש בו שוליים שמנמנים כמונו ותחתית נגיסתית, מעל רוטב עגבניות סמיך אבל לא מתובל במיוחד, כך שהוא השתלב טוב עם שאר הטעמים היותר דומינטטים, על הכל פוזרו בנדיבות 6 גבינות איטלקיות כגון פרובלונה, מוצרלה ופרמז'ן ובין לבין נחו להם באושר חתיכות פפרוני וכדורי בשר!
תודו שזה נשמע מושחת.. ותאמינו לנו שגם הביס היה כזה, שמנמן ובשרני, פחממתי ועשיר, הבצק נשאר לא חייב לכל התערובת הזו ונתן גם הוא פייט כיפי בפה עם קריספיות מחוספסת. הכי אמריקאי שיש.

אין מה לומר שאחרי ההתנפלות הראשונית על הפיצה הבשרית, היינו בטוחים שהזיתים לא תעמוד ברף ודי טעינו. ברור לחלוטין שזו חוויה אחרת, אבל פה לעומת הקודמת לרוטב בחרנו בבצק דק, היה יותר דגש בטעמים, על הפיצה היו 2 גבינות איטלקיות שביחד עם המליחות של הזיתים יצרו פיצה ים תיכונית- איטלקית, זה היתרון של זיתים על כל תוספת אחרת- המליחות הים תיכונית הזו וריח הבצק הטרי גורמים למוח שלנו להרגיש בכל ביס שהוא באיטליה. אז חיסלנו גם חצי מזה.

רק אחרי הרגע הרעב וחיסול 2 חצאי פיצה בעשר דק, ראינו את קופסת הכנפיים עומדת לה מבויישת בצד, נשכחת. אנחנו מודים שכבר לא יכולנו לאכול יותר מידי אבל כדי לא להעליב אף מנה וגם בגלל שאנחנו גרגרניים גאים, לקחנו 2-3 חתיכות דביקות ולוהטות של כנפיים עסיסיות  עטופות בסרירצ'ה חריף ומצצנו אותן עד תום- מבטיחים לחזור אליהן בהמשך.

חווית פיצה מלאה
כשאתם מזמינים משלוח של פיצה, יש לכם משהו בראש, סוג של ציפיה לחוויה מסויימת, לבצק חם, לגבינה נמסה ברוטב עגבניות, למליחות, למגע של הבצק הלוהט ביד, לביס של כל זה .
מבחינתי בפאפא ג'ונס קיבלנו את זה, גם את חווית הפיצה האמריקאי השמנמנה, המושחתת המוגזמת וגם א תחווית הפיצה האיטלקית הדקה, הים תיכונית. כל עוד יש לי את האופציות לבחור מה שבא לי, החוויה תהיה מושלמת.
כמה עלה? כנפיים בסרירצ'ה - 32.90 שח
אישית +2 גבינות+זיתים 41.50 שח
משפחתית ספיישל בשר - 89.90 שח
סה"כ - 164.30שח
שווה כל ביס!  להזמנות פאפא ג'ונס